Могилів-Подільська районна державна (військова) адміністрація
офіційний сайт
19 Вересня 2024 р.
Герб України Прапор України Режим високої контрастності

ДОВІДКА про організацію роботи із зверненнями громадян у Могилів-Подільській районній державній адміністрації за І півріччя 2016 року

05 Серпня 2016 р.

Робота із зверненнями громадян у Могилів-Подільській районній державній адміністрації ведеться відповідно Закону України «Про звернення громадян»,  Указу Президента України від 7 лютого 2008 р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», опрацювання Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження  Класифікатора звернень громадян» від 24 вересня 2008 року № 858, Постанови Кабінету Міністрів від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади», інструкції з діловодства за зверненнями громадян.

Моніторинг організації роботи зі зверненнями громадян у Могилів-Подільській райдержадміністрації показує, що керівництвом вживаються дієві заходи щодо виконання вимог Указу Президента України від 07.02.08 р. № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Постанови Кабінету Міністрів від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади».

Так, згідно п.1, 2 вищезазначеної Методики  забезпечено належну реєстрацію звернень в комп’ютерній програмі системи «Лотус» - «Звернення громадян». Всі звернення повністю скомплектовані у справи відповідно до вимог діючого законодавства.

На виконання п.3 та п.4 діючої Методики  не зафіксовано порушень строків розгляду  та порядку пересилання звернень громадян. Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються  керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Авторів звернень завжди повідомляють про результати розгляду.

Крім того, на виконання Закону України «Про звернення громадян» та Указу  Президента України  від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», та п.5 Методики головою райдержадміністрації взято під особистий контроль розгляд звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни.

 

Відповідно  до ст. 22 Закону України «Про звернення громадян», п.1, ст. 6 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та п. 6, 7 Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 26.02.2015 року № 47 «Про затвердження графіків особистого прийому громадян та особистого виїзного прийому громадян у районній державній адміністрації». Графік наглядно оформлений і знаходиться  в зручному для ознайомлення місці в приміщенні райдержадміністрації, надісланий до виконавчих комітетів селищної та сільських рад району, опублікований в засобах масової інформації. Графіком особистого прийому громадян передбачено проведення особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації протягом всіх робочих днів тижня з 8.00 до 12.00 год.

Для підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та для надання кваліфікованої консультації під час проведення особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації та його заступниками запроваджено участь фахівців управлінь, відділів та структурних підрозділів  районної державної адміністрації.

Графіки виїзних прийомів громадян надіслано органам місцевого самоврядування для оприлюднення в територіальних громадах, оголошення про чергові виїзні прийоми розміщуються в місцевих засобах масової інформації.

Щоденно працює телефон “Гаряча лінія»  в управлінні соціального захисту райдержадміністрації.

Відповідно до вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та п.9 Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади, постійно аналізуються та узагальнюються питання, що порушують заявники у зверненнях, особливо повторних.

           На адресу районної державної адміністрації протягом І півріччя надійшло   153  звернення, що в порівнянні з відповідним періодом 2015 року (138 звернення) становить збільшення на 15 одиниць. З них 14 звернень отримано на особистих прийомах керівництвом райдержадміністрації.

   Найбільш суттєві питання, які порушували громадяни протягом звітного періоду у своїх зверненнях до керівництва району  - це питання соціальної політики, а також аграрної політики та охорони здоров’я.

Райдержадміністрацією забезпечено виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України та п.10 діючої Методики  щодо проведення нарад з питань звернень громадян.

Згідно п.11 вищезазначеної Методики працівник, який відповідає за організацію роботи зі зверненнями громадян, здійснює свою діяльність відповідно до щомісячних та щоквартальних планів роботи загального відділу та роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації. Порушень виконання планів роботи не виявлено.

На виконання п.2, ст.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року     № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та п.12 Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади матеріали про роботу із зверненнями систематично розміщуються у ЗМІ, оприлюднюються оголошення про виїзні прийоми керівництва райдержадміністрації, обласні та районні комплексні виїзні прийоми.

 

 На виконання ст. 3 вищезазначеного Указу Президента України протягом півріччя проведено 5  засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. За результатами розгляду 73 заявникам виплачено допомогу на загальну суму 36 500  грн.

 

 На офіційному веб-сайті районної державної адміністрації окремою сторінкою розміщена інформація щодо звернень громадян, а саме: Закон "Про звернення громадян", графіки прийомів громадян, аналітичні матеріали та інші узагальнені відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян.

 

 

 

 

Начальник загального відділу

та роботи із зверненнями громадян

апарату райдержадміністрації                                               О.О. Колеснік

 


Державні інформаційні ресурси