Могилів-Подільська районна державна адміністрація
Офіційний сайт
07 Серпня 2022 р.
Герб України Прапор України Версія сайту для людей з обмеженими можливостями

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації за ІІІ квартал 2021 року

18 Жовтня 2021 р.

Протягом ІІІ  кварталу 2021 року до районної державної адміністрації надійшло 122 звернення. У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації, загалом домінують заяви.

Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це:

  • питання соціального захисту – 63 одиниці, або 51,6% від загальної кількості.
  • на другому місці, за актуальністю, питання комунального господарства – 20 одиниць, або 16,3 % від загальної кількості.
  • трійку найбільш поширених замикають питання аграрної політики та земельних відносин – 12 одиниць, або 9,8% від загальної кількості.
  • на четвертому місці питання транспорту – 10 одиниць, або 8,1% від загальної кількості.

  Як свідчить аналіз у зверненнях громадян найчастіше піднімаються питання соціального захисту - це питання надання житлових субсидій; призначення, продовження, отримання соціальних виплат та інше.

На другому місці, за кількістю, знаходяться питання комунального господарства - це газопостачання, вартість житлово-комунальних послуг, ремонт місцевих доріг.

           Питання аграрної політики та земельних відносин - це заяви громадян з  виплати орендної плати за здані в оренду земельні ділянки.

          Питання  транспорту  - це відновлення пасажирських перевезень в територіальних громадах району.

Кількість повторних звернень громадян протягом звітного періоду зафіксовано 4,  для таких звернень громадян розроблені відповідні заходи, для надання додаткових роз’яснень з порушених питань та запобігання виникненню конфліктних ситуацій.

Протягом III кварталу 2021 року до районної державної адміністрації надійшло 4 колективних звернень, або 3,2% від усіх звернень.

Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців району з питань комунального господарства та транспортного сполучення.

12% від усіх звернень, за звітний період, зареєстрованих в районній державній адміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни.

Зазначену категорію громадян непокоять питання отримання різних видів соціальної допомоги, зокрема правильності нарахування, надання матеріальної допомоги та інше.

З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом COVID-19, та на виконання заходів ефективної протидії поширення коронавірусної інфекції особисті прийоми громадян, на час карантину, були обмежені. Так, за III  квартал цього року керівництвом районної державної адміністрації особисто прийнято 12 заявників, це становить 9,8% від загальної кількості.

В районній державній адміністрації працює телефонна «гаряча лінія» за телефонним № 6-24-11, громадяни мають можливість оперативно отримати роз’яснення на актуальні питання.

У зв’язку із загостренням епідемічної ситуації пов’язаної із коронавірусом COVID-19 відмінено проведення засідань комісії з питань розгляду звернень громадян, днів контролю та перевірок районних державних адміністрацій з питань роботи щодо звернень громадян до завершення карантину.

Районна державна адміністрація вживає відповідні заходи щодо висвітлення на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації та її структурних підрозділів відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі керівництва районної державної адміністрації.

 

 


Державні інформаційні ресурси