АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації за ІІ квартал 2021 року
05 Липня 2021 р.
АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації за ІІ квартал 2021 року
Протягом ІІ кварталу 2021 року до районної державної адміністрації надійшло 148 звернень. У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації, загалом домінують заяви.
Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це:
- питання соціального захисту – 74 одиниці, або 50% від загальної кількості.
- на другому місці, за актуальністю, питання комунального господарства – 22 одиниці, або 14,8 % від загальної кількості.
- трійку найбільш поширених замикають питання охорони здоров’я – 15 одиниць, або 10,1% від загальної кількості.
- на четвертому місці питання транспорту – 10 одиниць, або 6,7% від загальної кількості.
Як свідчить аналіз у зверненнях громадян найчастіше піднімаються питання соціального захисту - це питання надання житлових субсидій; призначення, отримання соціальних виплат, перерахунку і виплати пенсій та інше.
На другому місці, за кількістю, знаходяться питання комунального господарства - це газопостачання, вартість житлово-комунальних послуг, ремонт місцевих доріг.
Питання охорони здоров'я - це заяви громадян з проханням допомогти в оперативному та санаторно-курортному лікуванні, проходження МСЕК та інші супутні питання.
Питання транспорту - це відновлення пасажирських перевезень в територіальних громадах району.
Кількість повторних звернень громадян протягом звітного періоду зафіксовано 5, для таких звернень громадян розроблені відповідні заходи, для надання додаткових роз’яснень з порушених питань та запобігання виникненню конфліктних ситуацій.
Протягом II кварталу 2021 року до районної державної адміністрації надійшло 6 колективних звернень, або 4% від усіх звернень.
Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців району з питань комунального господарства та транспортного сполучення.
15% від усіх звернень, за звітний період, зареєстрованих в районній державній адміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни.
Зазначену категорію громадян непокоять питання отримання різних видів соціальної допомоги, зокрема правильності нарахування, надання матеріальної допомоги та інше.
З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом COVID-19, та на виконання заходів ефективної протидії поширення коронавірусної інфекції особисті прийоми громадян, на час карантину, були обмежені. Так, за ІІ квартал цього року керівництвом районної державної адміністрації особисто прийнято 15 заявників, це становить 10,1% від загальної кількості.
На виконання п.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 щодо забезпечення щомісячного проведення дня контролю районною державною адміністрацією, в рамках перевірок організації роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації, за відповідний період 2021 року розглянуто стан виконання доручень керівництва по 3 зверненнях, тематика питань стосувалась соціальних, житлово-комунальних питань.
За звітний період проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Питання, які виносились на розгляд комісії, стосувались соціального захисту населення, пасажирських перевезень.
Районна державна адміністрація вживає відповідні заходи щодо висвітлення на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації та її структурних підрозділів відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.
Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі керівництва райдержадміністрації.