Могилів-Подільська районна державна (військова) адміністрація
офіційний сайт
13 Лютого 2025 р.
Герб України Прапор України Режим високої контрастності

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації за IІ квартал 2020 року

16 Липня 2020 р.

За ІІ квартал 2020 року до районної державної адміністрації надійшло 40 звернень, що на 13 одиниць менше ніж за відповідний період 2019 року - 53 звернення.

За видами звернень загалом переважають заяви.

Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це:

  • питання  соціального захисту – 16 одиниць, або 40% від загальної кількості, за відповідний період 2019 року - 27 одиниць або 50,9%;
  • на другому місці, за кількістю питання аграрної політики і земельних відносин – 9 одиниць, або 22,5%, за відповідний період 2019 року – 7 одиниць, або 13,2%;
  • трійку найбільш поширених замикають питання охорони здоров'я  – 7 одиниць, або 17,5%, за ІІ квартал 2019 року – 3 одиниці, або 5,6%;

Як свідчить аналіз у зверненнях громадян найчастіше піднімаються питання соціального захисту - це питання отримання соціальних виплат, субсидій; надання матеріальної допомоги та інше.

На другому місці за кількістю знаходяться питання аграрної політики і земельних відносин - значна кількість питань земельних відносин - це питання щодо розрахунку за здані в оренду майнові і земельні паї та здану сільськогосподарську продукцію та інше.

            Питання охорони здоров'я – це заяви громадян з проханням допомогти в оперативному та санаторно-курортному лікуванні, питання роботи медичних закладів, установ, проходження МСЕК та інші супутні питання.

14,5% від усіх звернень за звітний період, зареєстрованих в районній державній адміністрації від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни, пенсіонерів, за відповідний період 2019 року 18,8 %.

Зазначену категорію громадян непокоять питання отримання різних видів соціальних допомог, зокрема стосовно умов та порядку їх отримання, правильності нарахування, затримки виплати соціальних допомог, надання матеріальної допомоги та допомоги в лікуванні, вартість та якість надання комунальних послуг, розрахунків за здану сільськогосподарську продукцію та інше.

З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом СOVID-19, та на виконання заходів ефективної протидії поширення коронавірусної інфекції особисті прийоми громадян, на час карантину, були обмежені. Так, за ІІ квартал цього року головою районної державної адміністрації особисто прийнято лише 4 заявників, це становить  10% від загальної кількості.

На виконання п.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 щодо забезпечення щомісячного проведення дня контролю районною державною адміністрацією, в рамках перевірок організації роботи із зверненнями громадян в райдержадміністраціях, за відповідний період 2020 року розглянуто стан виконання доручень керівництва по 3 зверненнях.

За звітний період проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Питання, які виносились на розгляд комісії, стосувались соціального захисту населення, зокрема: надання матеріальної допомоги на лікування.

Районна державна адміністрація вживає відповідні заходи щодо висвітлення на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації та її структурних підрозділів відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі керівництва районної державної адміністрації.


Державні інформаційні ресурси