Могилів-Подільська районна державна адміністрація
Офіційний сайт
07 Серпня 2022 р.
Герб України Прапор України Версія сайту для людей з обмеженими можливостями

Аналітична довідка про організацію роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації за І квартал 2022 року

05 Квітня 2022 р.

За I квартал 2022 року до районної державної адміністрації надійшло 70 звернень, що на 100 одиниць, або 41,1% менше ніж за I квартал 2021 року (170 звернень).

У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації, загалом домінують заяви.

Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це:

  • питання соціального захисту – 43 одиниці, або 61,4% від загальної кількості, за  I квартал 2021 року – 82 одиниці, або 48,2%;

  • на другому місці, за актуальністю, питання транспорту та зв’язку – 7 одиниць, або 10% від загальної кількості, за аналогічний період 2021 року – 8 одиниці, або 4,7%

  • трійку найбільш поширених замикають питання аграрної політики та земельних відносин – 6 одиниць, або 8,5% від загальної кількості, за аналогічний період 2021 року – 9 одиниць, або 5,2%;

Як свідчить аналіз у зверненнях громадян найчастіше піднімаються питання соціального захисту - це питання надання житлових субсидій; призначення, отримання соціальних виплат,  перерахунку і виплати пенсій та інше.

На другому місці, за кількістю, знаходяться питання  транспорту і зв’язку – це питання транспортного сполучення та роботи пасажирських перевезень.

Питання аграрної політики та земельних відносин - це розрахунки за здані в оренду земельні і майнові паї.

Кількість повторних звернень громадян протягом звітного періоду зафіксовано два, для таких звернень громадян розроблені відповідні заходи, для надання додаткових роз’яснень з порушених питань та запобігання виникненню конфліктних ситуацій.

Протягом I кварталу 2022 року до районної державної адміністрації надійшло два колективних звернення, або 2,8% від усіх звернень, та на два звернення менше ніж за аналогічний період 2021 року. 

Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців району з питань комунального господарства та транспортного сполучення.

2,1% від усіх звернень, за звітний період, зареєстрованих в районній державній адміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни і пенсіонерів, за аналогічний період 2021 року таких  звернень було 12% від загальної кількості громадян, що надійшли до райдержадміністрації.

Зазначену категорію громадян непокоять питання отримання житлових субсидій на оплату комунальних послуг, різних видів соціальної допомоги, зокрема стосовно умов та порядку її отримання, правильності нарахування, затримки виплати соціальних допомог, надання матеріальної допомоги та інше.

На особистих прийомах керівництвом районної державної адміністрації прийнято чотири звернення, це становить 5,7 % від загальної кількості, в 2021 році –   три звернення, або 1,7%.

В районній державній адміністрації працює телефонна «гаряча лінія» за телефонним    №6-24-11, громадяни мають можливість оперативно отримати роз’яснення на актуальні питання.

Районна державна адміністрація вживає відповідні заходи щодо висвітлення на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації та її структурних підрозділів відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі керівництва райдержадміністрації.

 


Державні інформаційні ресурси