АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації за І квартал 2021 року
12 Квітня 2021 р.
За I квартал 2021 року до районної державної адміністрації надійшло 170 звернень. У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації, загалом домінують заяви.
Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це:
- питання соціального захисту – 82 одиниці, або 42,2 % від загальної кількості.
- на другому місці, за актуальністю, питання комунального господарства – 17 одиниць, або 10% від загальної кількості.
- трійку найбільш поширених замикають питання охорони здоров’я – 16 одиниць, або 9,4% від загальної кількості.
- на четвертому місці питання аграрної політики та земельних відносин – 9 одиниць, або 5,2% від загальної кількості.
Як свідчить аналіз у зверненнях громадян найчастіше піднімаються питання соціального захисту - це питання надання житлових субсидій; призначення, отримання соціальних виплат, перерахунку і виплати пенсій та інше.
На другому місці, за кількістю, знаходяться питання комунального господарства - це вартість житлово-комунальних послуг; ремонту місцевих доріг.
Питання охорони здоров'я - це заяви громадян з проханням допомогти в оперативному та санаторно-курортному лікуванні, проходження МСЕК та інші супутні питання.
Питання аграрної політики та земельних відносин - це розрахунки за здані в оренду земельні і майнові паї.
Кількість повторних звернень громадян протягом звітного періоду зафіксовано 3, для таких звернень громадян розроблені відповідні заходи, для надання додаткових роз’яснень з порушених питань та запобігання виникненню конфліктних ситуацій.
Протягом I кварталу 2021 року до районної державної адміністрації надійшло 4 колективних звернення, або 2,3% від усіх звернень.
Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців району з питань комунального господарства та транспортного сполучення.