АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації за І квартал 2020 року
06 Квітня 2020 р.
За I квартал 2020 року до районної державної адміністрації надійшло 46 звернень, що на 9 одиниць, або 19,5% більше ніж за I квартал 2019 року (37 звернень).
У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації, загалом домінують заяви.
Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це:
- питання соціального захисту – 23 одиниці, або 50% від загальної кількості, за I квартал 2019 року – 18 одиниць, або 48,6%;
- на другому місці, за актуальністю, питання аграрної політики та земельних відносин – 6 одиниць, або 13% від загальної кількості, за аналогічний період 2019 року – 2 одиниці, або 5,4%;
- трійку найбільш поширених замикають питання транспорту та зв’язку – 5 одиниць, що складає 10,8% від загальної кількості, за I квартал 2019 року– 3 одиниці, або 8,1%.
Як свідчить аналіз у зверненнях громадян найчастіше піднімаються питання соціального захисту - це питання надання житлових субсидій; призначення, отримання соціальних виплат, перерахунку і виплати пенсій та інше.
На другому місці, за кількістю, знаходяться питання аграрної політики та земельних відносин - це розрахунки за здані в оренду земельні і майнові паї.
Питання транспорту і зв’язку – це питання транспортного сполучення та роботи пасажирського транспорту.
Кількість повторних звернень громадян протягом звітного періоду зафіксовано 4, для таких звернень громадян розроблені відповідні заходи, для надання додаткових роз’яснень з порушених питань та запобігання виникненню конфліктних ситуацій.
Протягом I кварталу 2020 року до районної державної адміністрації надійшло 3 колективних звернення, або 6,5% від усіх звернень, та на одне звернення менше ніж за аналогічний період 2019 року.
Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців району з питань комунального господарства та транспортного сполучення.
10 одиниць, або 21,7% від усіх звернень, за звітний період, зареєстрованих в районній державній адміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни і пенсіонерів, за аналогічний період 2019 року таких було 9 звернень, або 24,3% від загальної кількості звернень громадян що надійшли до райдержадміністрації.
Зазначену категорію громадян непокоять питання отримання житлових субсидій на оплату комунальних послуг, різних видів соціальної допомоги, зокрема стосовно умов та порядку її отримання, правильності нарахування, затримки виплати соціальних допомог, надання матеріальної допомоги та інше.
На особистих прийомах керівництвом районної державної адміністрації прийнято 5 звернень, це становить 10,8 % від загальної кількості, в 2019 році – 9 звернень, або 24,3%.
На виконання п.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 щодо забезпечення щомісячного проведення дня контролю районною державною адміністрацією, в рамках перевірок організації роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації, за відповідний період 2019 року розглянуто стан виконання доручень керівництва по 3 зверненнях, тематика питань стосувалась соціальних, житлово-комунальних питань.
За звітний період проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Питання, які виносились на розгляд комісії, стосувались соціального захисту населення, пасажирських перевезень.
Районна державна адміністрація вживає відповідні заходи щодо висвітлення на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації та її структурних підрозділів відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.
Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі керівництва райдержадміністрації.