АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації за І квартал 2019 року
03 Квітня 2019 р.
За І квартал 2019 року до районної державної адміністрації надійшло 37 звернень, що на 30 одиниць менше ніж за відповідний період 2018 року ( 67 звернень).
У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації, загалом домінують заяви.
Найбільші актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це:
- питання соціального захисту – 18 одиниць, або 48,6% від загальної кількості (за І квартал 2018 року - 34 одиниці, або 50,7%);
- на другому місці, за кількістю, питання праці та заробітної плати – 7 одиниць, або майже 19% (за відповідний період 2018 року – 2 одиниці, або 2,9%);
- наступні, за надходженням, питання охорони здоров'я – 5 одиниць (або 13,5 %) (за І квартал 2018 року – 7 одиниць, або 10,4%).
Як свідчить аналіз у зверненнях громадян найбільшу частину займають питання соціального захисту - це питання монетизації житлової субсидії; призначення та виплата соціальної допомоги.
На другому місці, за кількістю, питання праці та заробітної плати - це питання належного оформлення та видачі трудової книжки.
Питання охорони здоров'я - це заяви громадян з проханням допомогти в оперативному та санаторно-курортному лікуванні, забезпечення ліками за пільговими рецептами.
Протягом І кварталу 2019 року до райдержадміністрації надійшло 3 колективних звернення, або 8% від усіх звернень, що на 1 звернення більше ніж за відповідний період 2018 року (2 звернення, або 2,9%).
Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців району з питань ремонту місцевих доріг тощо.
9 одиниць, або 24,3% від усіх звернень за звітний період, зареєстрованих в районній державній адміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, учасників війни, пенсіонерів, за відповідний період 2018 року (16 звернень, або 23,8%).
Зазначену категорію громадян непокоять питання отримання різних видів соціальної допомоги, зокрема стосовно умов та порядку її отримання, правильності нарахування житлових субсидій, затримки виплати соціальних допомог, надання матеріальної допомоги та допомоги в лікуванні, інше.
За І квартал 2019 року до районної державної адміністрації звернулось 56 громадян, а за І квартал 2018 року ця цифра становила 189 громадян.
На особистих прийомах керівництвом районної державної адміністрації прийнято 9 звернень, це становить 24,3% від загальної кількості (в 2018 році за відповідний період – 8 звернень, або 11,9%).
На виконання п.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 щодо забезпечення щомісячного проведення дня контролю районною державною адміністрацією, в рамках перевірок організації роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації, за відповідний період 2019 року розглянуто стан виконання доручень керівництва по 3 зверненнях.
За звітний період проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Питання, які виносились на розгляд комісії, стосувались соціального захисту населення, зокрема: надання матеріальної допомоги на лікування та учасникам АТО.
Районна державна адміністрація вживає відповідні заходи щодо висвітлення у засобах масової інформації району та на офіційних веб-сайтах районної державної адміністрації та її структурних підрозділів відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.
Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі керівництва райдержадміністрації.