Могилів-Подільська районна державна адміністрація
Офіційний сайт
07 Серпня 2022 р.
Герб України Прапор України Версія сайту для людей з обмеженими можливостями

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації за 2021 рік

05 Січня 2022 р.

За 2021 рік до райжержадміністрації надійшло 568 звернень, що на 379 одиниці, або 33,2% більше ніж за 2020 рік (189 зверненнь).

У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації, загалом домінують заяви.

Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це:

  • питання соціального захисту – 288 одиниці, або 50,7% від загальної кількості (за відповідний період 2020 року – 84 одиниці, або  44,4%);
  • на другому місці, питання комунального господарства 62 – одиниці, або 10,9 % (за відповідний період 2020 року - 10 одиниць, або 5,2%);
  • трійку найбільш поширених замикають питання праці і заробітної плати 41 одиниця, або 7,2%
  • на четвертому місці питання охорони здоров'я – 33 одиниці, або 5,8% від загальної кількості (за відповідний період 2020 року - 18 одиниць, або 9,5%);

 Як свідчить аналіз у зверненнях громадян найчастіше піднімаються питання соціального захисту - це питання надання матеріальної допомоги; отримання соціальних виплат, призначення, перерахунку і виплати житлових субсидій та інше.

  На другому місці, за кількістю, знаходяться питання комунального господарства - це вартість житлово-комунальних послуг; ремонту місцевих доріг.

 Питання праці і заробітної плати – це заяви громадян з виплати заробітної плати при звільненні у зв’язку з реорганізацією  Могилів-Подільського.

 Питання охорони здоров'я - це заяви громадян з проханням допомогти в оперативному та санаторно-курортному лікуванні, питання роботи медичних закладів, установ, проходження МСЕК та інші супутні питання.

З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом COVID-19, та на виконання заходів ефективної протидії поширення коронавірусної інфекції особисті прийоми громадян, на час карантину, були обмежені. Так, протягом 2021 року керівництвом районної державної адміністрації особисто прийнято 33 заявників, це становить  5,8% від загальної кількості.

Кількість повторних звернень громадян протягом звітного року зафіксовано 11, за минулий 2020 рік, їх було 5 одиниць. Для таких звернень громадян розроблені відповідні заходи, для надання додаткових роз’яснень з порушених питань та запобігання виникненню конфліктних ситуацій.

Протягом 2021 року до райдержадміністрації надійшло 16 колективних звернень, або 2,8% від усіх звернень, за 2020 рік – 6 звернень, або 3,1%.

Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців району з питань комунального господартсва, транспорту тощо.

14,6% від усіх звернень, за звітний період, зареєстрованих в районній державній адміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни і пенсіонерів, за минулий,  2020 рік таких було 14,2% від загальної кількості звернень громадян що надійшли до райдержадміністрації.

   Зазначену категорію громадян непокоять питання отримання житлових субсидій на оплату комунальних послуг, різних видів соціальної допомоги, зокрема стосовно умов та порядку її отримання, правильності нарахування пенсії, затримки виплати соціальних допомог, надання матеріальної допомоги та допомоги в лікуванні, вартість і якість надання комунальних послуг та інше.

В районній державній адміністрації працює телефонна «гаряча лінія» за телефонним    №6-24-11, громадяни мають можливість оперативно отримати роз’яснення на актуальні питання.

У зв’язку із загостренням епідемічної ситуації пов’язаної із коронавірусом COVID-19 відмінено проведення засідань комісії з питань розгляду звернень громадян, днів контролю та перевірок районних державних адміністрацій з питань роботи щодо звернень громадян до завершення карантину.

Районна державна адміністрація вживає відповідні заходи щодо висвітлення на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації та її структурних підрозділів відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі керівництва районної державної адміністрації.


Державні інформаційні ресурси