Про оголошення проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» – начальника відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та інфраструктури
21 Квітня 2017 р.
Відповідно до Закону України «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 року № 246:
Могилів – Подільська районна державна адміністрація повідомляє про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» – начальника відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та інфраструктури, оголошений розпорядженням голови Могилів – Подільської районної державної адміністрації від 19.04.2017 року № 19-рк та розміщений 20.04.2017 року на офіційному сайті Національного агентства України з питань державної служби .
Додатком до розпорядження є Вимоги до кандидата.
Умови проведення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника відділу містобудування, архітектури , житлово-комунального господарства та інфраструктури Могилів-Подільської районної державної адміністрації Вінницької області
Загальні умови |
|||
Посадові обов’язки |
Виконання повноважень у галузі містобудування, архітектури , житлово-комунального господарства та інфраструктури району. Забезпечує здійснення заходів з реформування житлово-комунального господарства, паливно-енергетичного комплексу та галузі зв'язку відповідно до державної і регіональної програм на засадах прозорості та гласності. Сприяє розробленню проектів благоустрою населених пунктів. Приймає участь у розроблення проектів з енергозбереження, проведення енергетичних обстежень на підприємствах житлово-комунального господарства, сприяє впровадженню сучасних енергозберігаючих технологій. Відповідає за роботу зі зверненнями громадян у відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та інфраструктури районної державної адміністрації. |
||
Умови оплати праці |
Посадовий оклад - 5000 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці - премія |
||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Безстрокове призначення на посаду |
||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1. Копія паспорта громадянина України. 2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі. 3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону. 4. Копія (копії) документа (документів) про освіту. 5. Заповнена особова картка встановленого зразка. 6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік. Строк подання документів – 15 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу. Документи приймаються за адресою: |
||
Дата, час і місце проведення конкурсу |
11 травня 2017 року , 10 год., 24000 , Вінницька область, м.Могилів-Подільский, пл. Шевченка, 1 Могилів-Подільська районна державна адміністрація |
||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Мокій Євгенія Миколаївна тел. (04337) 6-80-08, 097-902-36-28 mogpodkadru@ukr.net
|
||
Вимоги до професійної компетентності |
|||
Загальні вимоги |
|||
1. |
Освіта |
Вища освіта за ступенем магістра (у разі коли особа, яка претендує на зайняття посади державної служби категорії «Б», здобула вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (повну вищу освіту) відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу XV «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про вищу освіту», така освіта прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра) |
|
2. |
Досвід роботи |
Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року |
|
3. |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
|
Спеціальні вимоги |
|||
1. |
Освіта |
Вища освіта управлінського, архітектурного спрямування за освітнім ступнем магістра |
|
2. |
Знання законодавства |
Конституція України; Закон України «Про місцеві державні адміністрації»; Закон України «Про державну службу»; Закон України «Про запобігання корупції»; Закон України «Про очищення влади»; законодавство, що регулює діяльність державного органу за функціональним напрямом посади. |
|
3. |
Професійні чи технічні знання |
Закон України «Про основи містобудування»; Закон України «Про архітектурну діяльність»; Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»; Закон України «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності» Закон України «Про звернення громадян»; Закон України «Про доступ до публічної інформації»; Закон України «Про захист персональних даних»; Законодавство України та постанови і рішення Кабінету Міністрів України з питань будівництва, постанови, розпорядження, накази, методичні, нормативні та інші керівні матеріали з питань організації будівництва, перспективи технічного та економічного розвитку будівельної галузі, технологію й організацію будівельного виробництва, досягнення науки і техніки, передовий досвід; порядок укладання та виконання контрактів (договорів), будівельні норми та правила виконання робіт, стандарти й технічні умови; керівні матеріали щодо розроблення й оформлення технічної документації; основи маркетингу, планування, фінансування будівництва, можливості використання організаційної й обчислювальної техніки; правила та норми охорони праці, виробничої санітарії, протипожежного захисту та охорони навколишнього середовища. |
|
4. |
Спеціальний досвід роботи |
Досвід організаційної і професійної роботи за фахом у сфері містобудування та архітектури не менше 5 років, відповідно до статті 14 Закону України «Про архітектурну діяльність» |
|
5. |
Знання сучасних інформаційних технологій |
Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) або з альтернативним пакетом Open Office, Libre Office. Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет. Знання сучасних технологій з електронного урядування. |
|
6. |
Особистісні якості |
1) аналітичні здібності; 2) дисципліна і системність; 3) інноваційність та креативність; 4) самоорганізація та орієнтація на розвиток; 5) дипломатичність та гнучкість; 6) незалежність та ініціативність; 7) орієнтація на обслуговування; 8) вміння працювати в стресових ситуаціях. |
|
7. |
Лідерство |
1) ведення ділових переговорів; 2) вміння обґрунтовувати власну позицію; 3) досягнення кінцевих результатів. |
|
8. |
Прийняття ефективних рішень |
1) вміння вирішувати комплексні завдання; 2) забезпечення співвідношення ціни і якості; 3) ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні); 4) аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації; 5) вміння працювати з великими масивами інформації; 6) вміння працювати при багатозадачності; 7) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів. |
|
9. |
Комунікації та взаємодія |
1) вміння ефективної комунікації та публічних виступів; 2) співпраця та налагодження партнерської взаємодії; 3) відкритість. |
|
10. |
Впровадження змін |
1) реалізація плану змін; 2) здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них; 3) оцінка ефективності здійснених змін. |
|
11. |
Управління організацією роботи та персоналом |
1) організація і контроль роботи; 2) управління проектами; 3) управління якісним обслуговуванням; 4) вміння працювати в команді та керувати командою; 5) мотивування; 6) оцінка і розвиток підлеглих; 7) вміння розв’язання конфліктів. |
|
12. |
Особистісні компетенції |
1) аналітичні здібності; 2) дисципліна і системність; 3) інноваційність та креативність; 4) самоорганізація та орієнтація на розвиток; 5) дипломатичність та гнучкість; 6) незалежність та ініціативність; 7) орієнтація на обслуговування; 8) вміння працювати в стресових ситуаціях. |
|
Керівник апарату М.С. Косенко