Оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В»-спеціаліста сектору з питань персоналу
09 Лютого 2017 р.
Відповідно до Закону України «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 року № 246:
Могилів – Подільська районна державна адміністрація повідомляє про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» – спеціаліста сектору з питань персоналу, оголошений розпорядженням голови Могилів – Подільської районної державної адміністрації від 07.02.2017 року № 9-рк та розміщений 09.02.2017 року на офіційному сайті Національного агентства України з питань державної служби .
Додатком до розпорядження є Вимоги до кандидата.
Додаток до розпорядження голови райдержадміністрації від 07.02.2017року № 9- рк
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади спеціаліста сектору з пттань персоналу апарату Могилів-Подільської районної державної адміністрації Вінницької області (категорія «В»)
Загальні умови |
|
Посадові обов'язки |
1. Реалізація державної політики з питань управління персоналом у державному органі. 2. Розроблення і участь у розробленні проектів нормативно-правових актів, що стосуються питань управління персоналом, трудових відносин та державної служби. 3. Вносить пропозиції керівнику державної служби з питань удосконалення управління персоналом та кадрового менеджменту. 4. Здійснює аналітично-консультативне забезпечення роботи керівника державної служби з питань управління персоналом. 5. Контролює розроблення посадових інструкцій державних службовців державного органу, які затверджує керівник державної служби, а також переглядає їх на відповідність встановленим законодавством вимогам. 6. Проводить роботу щодо створення сприятливого організаційного та психологічного клімату, формування корпоративної культури у колективі, розв’язання конфліктних ситуацій. 7. Вивчає потребу в персоналі на вакантні посади в державному органі та вносить відповідні пропозиції керівнику державної служби. 8. У випадках, передбачених законодавством, приймає документи від кандидатів на посаду категорії «А», перевіряє на відповідність встановленим законом вимогам, передає до Комісії з питань вищого корпусу державної служби та повідомляє кандидатів про результати такої перевірки. 9. Приймає документи від кандидатів на зайняття вакантних посад державної служби категорій «Б» та «В», проводить перевірку документів, поданих кандидатами, на відповідність встановленим законом вимогам, повідомляє кандидатів про результати такої перевірки та подає їх на розгляд конкурсної комісії, здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору. 10. Розробляє спеціальні вимоги до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорій «Б» і «В». 11. Надсилає кандидатам на зайняття вакантних посад державної служби категорій «Б» та «В» письмові повідомлення про результати конкурсу. 12. За дорученням керівника державної служби перевіряє дотримання вимог законодавства про працю та державну службу, правил внутрішнього службового розпорядку в державному органі. 13. Разом з іншими структурними підрозділами державного органу: 13.1. організовує роботу щодо розробки положень про структурні підрозділи; 13.2. опрацьовує штатний розпис державного органу; 13.3. спільно з бухгалтерською службою організовує роботу щодо мотивації персоналу державного органу; 13.4. забезпечує планування службової кар’єри, планомірне заміщення посад державної служби підготовленими фахівцями згідно з вимогами до професійної компетентності та стимулює просування по службі з урахуванням професійної компетентності та сумлінного виконання своїх посадових обов’язків; 13.5. організовує роботу щодо стажування державних службовців та молоді. 14. Організовує проведення внутрішніх навчань державних службовців апарату державного органу. 15. Здійснює планування професійного навчання державних службовців державного органу. 16. Узагальнює потреби державних службовців у підготовці, спеціалізації та підвищенні кваліфікації і вносить відповідні пропозиції керівнику державної служби. 17. Разом із державним службовцем складає індивідуальну програму підвищення рівня професійної компетентності за результатами оцінювання його службової діяльності. 18. Веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань. 19. Аналізує кількісний та якісний склад державних службовців. 20. Надає консультативну допомогу з питань управління персоналом керівникам структурних підрозділів державного органу. 21. Обчислює стаж роботи та державної служби. 22. Здійснює контроль за додержанням законодавства про державну службу, про працю та станом управління персоналом у територіальних органах, а також контроль за додержанням законодавства про працю на підприємствах, в установах і організаціях, що належать до сфери її управління (далі – підпорядковані організації). 23. Розглядає пропозиції та готує документи щодо заохочення та нагородження персоналу державними нагородами, відомчими заохочувальними відзнаками, веде відповідний облік. 24. Організовує складення Присяги державного службовця особою, яка вперше вступає на державну службу, оформляє документи про присвоєння відповідних рангів державним службовцям. 25. Ознайомлює державних службовців з правилами внутрішнього службового розпорядку державного органу, посадовими інструкціями та іншими документами з проставлянням ними підписів та дати ознайомлення. 26. Оформляє і видає державному службовцю службове посвідчення. 27. Забезпечує підготовку матеріалів щодо призначення на посади та звільнення персоналу державного органу.
28. Здійснює контроль за встановленням надбавок за вислугу років. 29. Формує графік відпусток персоналу державного органу, готує проекти актів щодо надання відпусток персоналу, контролює їх подання та веде облік. 30. Здійснює роботу, пов’язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників державного органу. 31. Оформляє і видає довідки з місця роботи працівника. 32. Опрацьовує листки тимчасової непрацездатності. 33. У межах компетенції готує розпорядчі документи про відрядження персоналу державного органу. 34. Готує у межах компетенції документи щодо призначення пенсій персоналу державного органу. 35. Забезпечує видачу у встановленому порядку звільненій особі копії акта про звільнення, належно оформленої трудової книжки. 36. У межах компетенції проводить разом з іншими структурними підрозділами роботу щодо укладання, продовження строку дії, розірвання контрактів з керівниками державних підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління державного органу, а також бере участь у здійсненні заходів з перевірки виконання умов контрактів у порядку, встановленому законодавством. 37. Здійснює організаційні заходи щодо своєчасного подання державними службовцями відомостей про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік до служби управління персоналу, якщо ці функції не покладені на інші підрозділи. 38. Забезпечує організацію проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад в державному органі, якщо ці функції не покладені на інші підрозділи. 39. Забезпечує організацію проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», готує довідку про її результати, якщо ці функції не покладено на інший підрозділ. 40. Здійснює облік військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних в державному органі, забезпечує контроль за станом військового обліку військовозобов’язаних і призовників в підпорядкованих організаціях. 41. Розглядає звернення громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запити та звернення народних депутатів, запити на інформацію з питань управління персоналом. 42. Проводить іншу роботу, пов’язану із застосуванням законодавства про працю та державну службу. |
Умови оплати праці |
відповідно до Закону України "Про державну службу" та постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 року № 15 " Питання оплати праці працівників державних органів» . |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
безстрокове призначення на посаду |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1 копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; 4) копія (копії) документа (документів) про освіту; 5) заповнену особову картку встановленого зразка; 6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік. Документи приймаються протягом 15 календарних днів з дня розміщення оголошення на офіційному веб-сайті Національного агенства України з питань державної служби, до 23.02.2017 року
|
Дата, час і місце проведення конкурсу |
28 лютого 2017 року о 10:00, м.Могилів-Подільський , пл. Тараса Шевченка, 1, кабінет № 15 (приміщення райдержадміністрації).
|
Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Мокій Євгенія Миколаївна, р.т (04337) 68006, 0979023628 mogpodkadru@ukr.net
|
Вимоги до професійної компетентності |
||
Загальні вимоги |
||
1 |
Освіта |
Вища освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра |
2 |
Досвід роботи |
- |
3 |
Володіння державною мовою |
Вільно |
Спеціальні вимоги |
||
1 |
Освіта |
- |
2 |
Знання законодавства |
Конституція України, Кодекс законів про працю України, Закони України «Про місцеві державні адміністрації»,«Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про Кабінет Міністрів України», «Про центральні органи виконавчої влади», «Про адміністративні послуги», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації» |
3 |
Професійні чи технічні знання |
Правила ділового етикету та ділової мови |
4 |
Спеціальний досвід роботи |
- |
5 |
Знання сучасних інформаційних технологій |
Впевнений користувач ПК (MS Office, Outlook Express, Internet) |
6 |
Особистісні якості |
Компетентність, відповідальність, дисциплінованість, стресостійкість, толерантність, комунікабельність. |
Керівник апарату
районної державної адміністрації М.С.Косенко