Валерій Коровій провів щомісячну робочу нараду з головами райдержадміністрацій області
07 Квітня 2016 р.
Чергове засідання, що відбулося 6 квітня під головуванням керівника Вінниччини Валерія Коровія, пройшло за участю директорів окремих департаментів облдержадміністрації і територіальних органів виконавчої влади та було присвячене низці нагальних питань життєдіяльності області.
У ході наради проаналізовано результати відбору на військову службу за контрактом за підсумками І кварталу 2016 року, доведено кількісні показники залучення контрактників на ІІ квартал у розрізі районів області, здійснено аналіз підготовки регіону до організації весняного призову на строкову службу.
Особливу увагу під час засідання Валерій Коровій приділив проблемним питанням, що виникли при передачі повноважень з державної реєстрації нерухомого майна та реєстрації фізичних осіб органам місцевого самоврядування. Очільник Вінниччини наголосив на безумовному дотриманні визначених законодавством термінів передачі адміністративних прав і повноважень на базовий рівень та забезпеченні належних умов для ефективності цього процесу.
Низку доручень дав голова облдержадміністрації і стосовно організації весняної акції з благоустрою і санітарної очистки територій населених пунктів області та залучення до цих заходів безробітних мешканців регіону на умовах фінансування з місцевих бюджетів та Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.
Також конкретні завдання озвучив керівник ОДА щодо підготовки місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування до комплексної перевірки стану цивільного захисту області Державною службою України з надзвичайних ситуацій. Валерій Коровій доручив посилити відповідну роботу в тих районах, які цього потребують, наголосивши при цьому, що від якості проведених заходів залежить безпека жителів області.
Крім того, під час наради обговорювалися підсумки виконання місцевих бюджетів за І квартал поточного року, стан соціальних виплат та низка інших актуальних питань соціально-економічного розвитку регіону.