СЕМІНАРУ ВИХОВАТЕЛІВ ДНЗ ТА НВК
28 Квітня 2017 р.
Педагогічна спадщина В. Сухомлинського є незаперечною універсальною скарбницею для використання в роботі з дітьми. Вона пронизана ідеєю гуманізму, людяності, доброчинності. За допомогою його художнього слова можна доторкнутися до найтонших струн дитячої душі, зародити в ній любов до прекрасного.
27 квітня 2017 року в Хоньковецькому дошкільному навчальному закладі був проведений районний науково - практичний семінар вихователів ДНЗ та дошкільних груп НВК з теми «Моральне виховання дітей у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського».
Даний науково - практичний семінар розпочався з відкриття виставки напрацювань вихователів Хоньковецького дошкільного навчального закладу щодо використання у роботі педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського.
Учасники семінару мали можливість переглянути представлені на виставці дидактичні ігри, посібники, презентації казок В. Сухомлинського та казок складених дітьми які записані в альбом "В гостях у казки”. Діти залюбки складають власні казки, що є одним з найцікавіших для них видів мовленнєвої творчості.
Вихователі даного закладу, Ястреблянська О.В. та Рирак Л.Я., поділились своїм досвідом упровадження спадщини В. Сухомлинського в практику освітньо-виховної роботи з дошкільниками, акцентували увагу на основних положеннях гуманно-особистісного підходу до дитини.
До уваги учасників семінару було запропоновано перегляд інтегрованого заняття соціально-морального спрямування «Мандрівка на галявину Добра і Щастя » яке було проведене вихователем Ястреблянською О.В. Після закінчення заняття, діти подарували учасникам семінару сердечка виготовлені власними руками з надписами «Нехай у кожному сердечку живуть добринки!»
Завідувач дошкільного закладу Печак К.В. у своїй презентації «Спадщина В.Сухомлинського – невичерпне джерело морально-етичного виховання дітей» розкрила основні принципи організації навчально-виховної роботи з упровадження ідей Василя Сухомлинського в освітній процес дошкільного закладу, форми та методи роботи з дітьми.
Під час проведення брейн - рингу між учасниками науково-практичного семінару та вихованцями дошкільного закладу , завдяки ігровому методу, дошкільники узагальнювали знання про творчість В.Сухомлинського, навчалися логічно висловлювати власну думку.
Кульмінацією семінару-практикуму стало розв’язування педагогічних ситуацій ( методист РМК Рирак О.Г.) з метою на прикладі педагогічних ситуацій проаналізувати типові помилки педагогів, вчити оцінювати вчинки інших людей та власні. Також вихователі створили Дерево Доброти на якому «виросли» сердечка із побажаннями колективу дошкільного закладу та враженнями від проведеного семінару.
Закінчився семінар круглим столом. Методист РМК Рирак О.Г. підвела підсумки та відзначила високий рівень роботи педагогічного колективу дошкільного навчального закладу. Учасники науково-практичного семінару отримали методичні рекомендації та поради щодо використання спадщини В. О. Сухомлинського в освітньому процесі сучасного дошкільного закладу.