Могилів-Подільська районна державна (військова) адміністрація
офіційний сайт
14 Грудня 2024 р.
Герб України Прапор України Режим високої контрастності

Підсумкова нарада за результатами роботи управління соціального захисту населення райдержадміністрації та територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)

23 Лютого 2017 р.

23 лютого перший заступник голови районної державної адміністрації Сергій Григоренко взяв участь у підсумковій нараді за результатами роботи управління соціального захисту населення райдержадміністрації та територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у 2016 році.

Під час наради керівники зазначених установ Сніжана Гаврилюк та Володимир Подвіянюк доповіли про роботу в 2016 році та окреслили пріоритетні завдання щодо надання соціальних послуг населенню на 2017 рік.

Після заслуханих звітів Сергій Григоренко позитивно оцінив роботу управління соціального захисту населення та територіального центру, наголосивши на її важливості та подякував колективам за високий професіоналізм і сумлінну працю.

 

ДОВІДКА

про роботу управління соціального захисту населення Могилів-Подільської районної державної адміністрації у 2016 році

Робота управління соціального захисту населення райдержадміністрації спрямована на реалізацію державної політики в сфері соціального захисту окремих категорій громадян та виконання місцевих програм.

Оплата праці та соціально-трудові відносини

Одним із основних напрямів діяльності управління є аналіз стану та виплати заробітної плати, погашення заборгованості з неї та ситуації на ринку праці району.

Так, зокрема номінальна заробітна плата за 9 місяців 2016 року становила 2753,0 грн., що на 9,2% більше, порівняно з відповідним періодом 2015 року.

Середньомісячний рівень заробітної плати перевищив установлений розмір мінімальної заробітної плати в 1,8 рази.

Середньомісячна заробітна плата в 2016 році в районі склала 2986,1 грн. В порівнянні до відповідного періоду попереднього року заробітна плата зросла на 75,7 грн. або 2,6% (22910,4 грн.).

Середня заробітна плата одного штатного працівника, зайнятого в сільськогосподарському виробництві за 2016 рік становила 3075,1 грн.

Станом на 1 січня  2017 року заборгованість із виплати заробітної плати на підприємствах району відсутня.

Протягом 2016 року спеціалістами управління самостійно проведено 11 обстежень підприємств щодо дотримання законодавства про працю. Керівникам підприємств вносились пропозиції щодо вчасної виплати заробітної плати та запровадження  гарантованого державою мінімального розміру оплати праці.

          Підготовлено матеріали 3-х засідань комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, 2 засідань тристоронньої соціально-економічної ради, 12 засідань робочої групи з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення.

 Взято участь у 53 рейдових обстеженнях на предмет встановлення фактів нелегального використання робочої сили. За результатами обстежень залучено до оподаткування  71 осіб  шляхом складання трудових угод з суб’єктами господарювання – фізичними особами та реєстрацією приватних підприємців.

Програмою зайнятості населення в районі протягом 2016 року передбачалося створити 260 нових робочих місць. Створено 299 робочих місць, або 115 % від  доведеного завдання.

На сьогоднішній день в районі налічується 160 підприємств, на яких повинні укладатися колективні договори. Всього укладено і зареєстровано 158 договорів, що складає 98,7%. Протягом 2016  року зареєстровано 54 колективних договори, 4 зміни та доповнення до них та одна Угода.

Перед керівниками підприємств району ініціюється питання про внесення до колективних договорів положень щодо умов зростання фонду оплати праці та встановлення  міжкваліфікаційних (міжпосадових) співвідношень в оплаті праці, зобов’язання керівників підприємств, установ, організацій усіх форм власності нараховувати заробітну плату не нижче розміру мінімальної, встановленої законодавством. Надаються рекомендації щодо  коригування рівня оплати праці за умови збільшення обсягів виробництва або підвищення продуктивності праці, рівня якості робіт та послуг.

Проведено ряд організаційних та практичних заходів, спрямованих на соціальний захист працюючих, зайнятих у шкідливих та важких умовах праці. Станом на  1 січня 2017 року атестація робочих місць в повному обсязі і якісно проведена на 85 суб’єктах господарювання. Продовжується робота з її проведення в загальноосвітніх школах, дошкільних навчально-виховних закладах та сільськогосподарських підприємствах району. Частка підприємств, де розпочато та проведено атестацію складає 95,6% (88 підприємств).

Головним експертом з умов праці обстежені всі суб’єкти господарювання, де технологічний процес, використовувані обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних факторів для здоров’я працівників. Протягом 2016 року обстежено 35 підприємств, проведено 105 експертиз.

З метою активізації роботи щодо проведення атестації робочих місць за умовами праці, забезпечення якості її проведення в 2016 році надано 49 консультацій та роз’яснень спеціалістам підприємств та організацій району

Протягом 2016 року підготовлено та проведено 3 засідання координаційної ради з питань безпечної життєдіяльності населення району. З початку 2016 року з питань охорони праці обстежено 14 підприємств району з наданням методичної допомоги. За результатами обстежень виявлено 97 порушень, надано рекомендації щодо їх усунення. Протягом 2016 року зареєстровано два нещасних випадки на виробництві. В 2016 році пройшли навчання 59 електротехнічних працівників підприємств організацій району.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 8 квітня 2015 р. № 185 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виплати матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби» в 2016 році виплачено 36,7 тис. грн.

Соціальний захист окремих категорій громадян

Одне з чільних місць в роботі управління відводиться створенню умов для реалізації населенням свого конституційного права на отримання державної підтримки та допомоги. Всього за 2016 рік на виплату державних допомог,  житлових субсидій, пільг та компенсацій нараховано 66,3 млн. грн., що на 35,9% більше проти показників за відповідний період минулого року.

 

В управлінні запроваджено стандартну модель надання соціальної допомоги із застосуванням Єдиної технології прийому громадян, які звертаються за призначенням усіх видів соціальної допомоги за однією заявою та одним пакетом документів. Соціальна допомога – один із суттєвих механізмів подолання бідності, яка покликана підтримати малозабезпечену сім’ю, що опинилася у скруті та допомогти такій сім’ї інтегруватися в суспільство.

Всього в управлінні призначено та виплачується 17 видів державних допомог.  Прийом документів здійснюється спеціалістами сектору прийому заяв та документів від уповноважених осіб селищної та сільських рад відповідно до графіка, який затверджується щомісяця.

За минулий рік надано 4680 консультацій відвідувачам, прийнято і опрацьовано 8237 пакетів документів, з них 7996 одержувачам призначено державні допомоги.

Державну допомогу сім’ям з дітьми призначено 1401 одержувачу на суму 18 млн. 550 тис. грн. Проти минулого року сума призначень збільшилася на 7,9%або на 1 млн. 357,4 тис. грн.

Державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям призначено 362 одержувачам на суму 10,2 млн. грн. В порівнянні до відповідного періоду 2015 року кількість одержувачів збільшилася на 50 чол., відповідно сума призначень зросла на 20,8%. Середній розмір допомоги збільшився на 4,2% і склав 2349,8 грн.

         Відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам» у 2016 році призначено допомогу 310 одержувачам на суму 5575,5 тис. грн., що більше в порівнянні з 2015 роком  на 17,7%.

На обліку в управлінні перебувають 7 прийомних сімей та 2 будинки сімейного типу, в яких виховуються 29 дітей - сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування. Протягом 2016 року їм виплачено 1248,4 тис.грн. допомоги, що на 29,2% більше попереднього року.

Згідно з порядком надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом I-II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, призначено допомогу 54 одержувачам, на суму 1085,1 тис.грн., що на 4,6% менше ніж в 2015 році.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2004 року № 558 «Про затвердження порядку призначення і виплати компенсацій фізичним особам, які надають соціальні послуги» виплату призначено 41 одержувачу на суму 64,6 тис. грн.

          Заборгованість із виплати вищезазначених допомог відсутня завдяки планомірному фінансуванню субвенції з Державного бюджету України.

          Впродовж 2016 року прийнято і зареєстровано 5955 заяв щодо призначення житлових субсидій, що на 710 заяв (13,5%)  більше ніж за 2015 рік. У зв’язку із отриманням пільг 2410 сімей відмовилися від нарахування субсидій. Програмами пільг та житлових субсидій охоплено 70,6%  сімей району.

          Оскільки в районі газифіковано лише чотири населених пункти (с.Немія, с.Серебрія, с.Юрківці та с.Бронниця),  основну частину субсидій склали субсидії на придбання твердого палива та скрапленого газу готівкою. Протягом звітного періоду 4909 сімей  звернулось за призначенням на субсидію для відшкодування витрат на придбання  твердого палива та скрапленого газу, що склало загальну суму 11,8 млн. грн. На сьогоднішній день всі кошти виплачені, заборгованості немає. Середній розмір субсидії склав 2668,97 грн., що на 1244,95 грн. (87%) більше показника за 2015 рік (1424,02 грн.).

Загальна чисельність газифікованих домогосподарств в районі складає 1744 одиниці. Програмою субсидій було охоплено 1046 таких домогосподарств на суму 9,6 млн. грн. Середній розмір субсидії грудні 2016 року склав 2274,98 грн. Жителі 251 домогосподарства відмовилися від субсидій на користь пільг. Разом пільгами та субсидіями на оплату спожитого природного газу скористалися 74,4% домогосподарств.

Субсидія на оплату електроенергії призначена 5228 родинам на суму 2,7 млн. грн., водопостачання та водовідведення – 281 родині на суму 99,1 тис. грн., вивезення твердих побутових відходів – 177 сім’ям на суму 11,7 тис. грн.

У зв’язку з збільшенням граничних показників вартості твердого палива здійснено перерахунок 3645 призначених субсидій. Збільшення суми нарахованої субсидії в середньому склало 210 грн.

У зв’язку з підвищенням тарифів на електроенергію з 01.09.2016 року здійснено перерахунок  4184 субсидійних справ.

Пільги та компенсації

Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації у 2016 році за різними нормами надавались 25 видів пільг та компенсацій 46-ти категоріям пільговиків. Всього на обліку перебувають 10302 чол., які користуються пільгами за соціальною ознакою, в т. ч.: 1160 ветеранів війни:

- інваліди війни – 50 чол.;

- учасники бойових дій – 322 чол. в т.ч. 14 чол. старші 85 років та 227 учасників АТО;

- учасники війни – 648 чол.;

- члени сімей загиблих (померлих ) ветеранів війни – 140 чол., в т.ч. 4 сім’ї загиблих учасників антитерористичної операції.

Налагоджений чіткий облік громадян пільгових категорій на базі Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги та Централізованого банку даних з проблем інвалідності. Підтримується на належному рівні електронний обмін інформацією з підприємствами-надавачами послуг щодо отриманих пільговиками знижок.

З 2015 року посилено адресність надання пільг, більшість яких  призначаються із врахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї.

На 2016 рік для відшкодування отриманих пільгових послуг управлінню була доведена субвенція з державного та обласного бюджетів в розмірі 3442,5 тис. грн., що на  330,1 тис. грн. (9,5%) більше субвенції 2015 року.

Разом відшкодовано в минулому році за надані пільгові послуги 3441,5 тис. грн. (з урахуванням заборгованості 2015 року в розмірі 56,1 тис. грн.). Заборгованість перед підприємствами на початок 2016 року складала 328,4 тис. грн.

Найвагомішою є пільга на придбання твердого палива, скористалися якою 1279 чол. Зокрема, вугілля в минулому році за соціальною ознакою отримали 14 чол.  на суму 22,0 тис. грн.

З заявами про надання пільг на придбання твердого палива в грошовому еквіваленті за соціальною ознакою до управління звернулись 1265 чол., яким виплачено 1605,3 тис. грн..

Разом на надання пільг для придбання твердого палива та скрапленого газу на 2016 рік доведена субвенція в розмірі 1818,0 тис. грн..

 Ветеранам війни на початку минулого року виплачені кошти на придбання скрапленого газу на суму 129,1 тис. грн., ще 16,8 тис. грн. виплачено багатодітним сім’ям.

На надання пільг для відшкодування комунальних послуг на 2016 рік доведена субвенція в розмірі 1538,7 тис. грн.,  нараховано  – 1721,9 тис. грн., профінансовано з урахуванням заборгованості 2015 року (47,9 тис. грн.) – 1538,7 тис. грн.

Для відшкодування інших пільг у 2016 році передбачена субвенція в розмірі  96,5 тис. грн.,  використано 88,5 тис. грн.

За безкоштовні перевезення в автотранспорті загального користування приміського сполучення нараховані 60,0 тис. грн. Уся сума відшкодована, заборгованість за 2015 рік складає 8,2 тис.грн.

Санаторію «Поділля» м.Хмільник перераховано 56,7 тис. грн. за оздоровлення 5 учасників бойових дій та 5 членів сімей загиблих учасників АТО. Санаторію ім.«Горького» м.Одеса перерераховано 8,3 тис.грн. за оздоровлення двох учасників ліквідації аварії на ЧАЕС І категорії, та  4,0 тис.грн. - санаторію «Авангард» м.Немирів за оздоровлення одного учасника ліквідації аварії на ЧАЕС І категорії.

За рахунок субвенції з обласного бюджету відшкодовано поховання 10 учасників бойових дій та інвалідів війни на суму 7,2тис. грн.

             Управлінням, як головним розпорядником коштів, здійснюється постійний контроль за правильністю використання коштів державного бюджету. Інформація, що надається підприємствами, організаціями та приватними підприємцями, ретельно перевіряється. Як наслідок, попереджено виплату з державного бюджету безпідставно нарахованих до відшкодування підприємствами та організаціями 10,5 тис. грн.

На обліку в управлінні перебувають 86 чол., які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в т.ч. 1 вдова, 11 дітей та 74 учасників ліквідації аварії та потерпілих. З початку року на виплату пільг та компенсацій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи використано 222,2 тис. грн., заборгованість станом на 01.01.2017 року складала 11,4 тис. грн.

За індивідуальними заявками 85 осіб з інвалідністю отримали 97 одиниць засобів реабілітації, в т.ч. 25 крісел колісних.

           До пункту прокату технічних та інших засобів реабілітації, який утворений при територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) передано 4 крісла колісних на суму 25,6 тис. грн.

Направлення на забезпечення протезними виробами отримали 140 чол.

Путівками відповідно до укладених договорів з санаторно – курортними закладами забезпечено 4 інваліди загального захворювання. Путівками Міністерства соціальної політики забезпечені 4 ветерани війни та 1 особа, на яку поширюється чинність ЗУ «Про статус ветеранів війни гарантії їх соціального захисту».

Пільгові посвідчення отримали 11 інвалідів війни, 2 учасники війни, 4 ветерани праці  та  2 особи, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».

До Вінницького міжрегіонального центру професійної реабілітації інвалідів «Поділля» на професійну реабілітацію направлено 1 інваліда загального захворювання. До Могилів – Подільського відділення Вінницького центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів «Промінь» для проходження курсу реабілітації, направлено 16 дітей з інвалідністю. До Вінницького центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів «Промінь» для проходження курсу реабілітації, направлено 4 дитини з інвалідністю.

З початку року проведено 14 засідань комісії з надання одноразової матеріальної допомоги інвалідам, дітям-інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам. Згідно рішення комісії допомогу виплачено 3 особам з інвалідністю та 17 непрацюючим малозабезпеченим особам. Загальна сума виплати склала 10,9 тис. грн.

Грошову компенсацію замість санаторно-курортної путівки отримали 19 осіб з інвалідністю на загальну суму 7,0 тис. грн. 

Компенсацію на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування за 2016 рік  виплачено на загальну суму 16,1 тис. грн. Постійно підтримується в актуальному стані Централізований банк даних з проблем інвалідності, до якого вносяться всі інформаційні дані осіб з інвалідністю.

         Сформовано особові справи на 16 недієздатних осіб, які потребують опіки та піклування.

За результатами засідань районного комітету забезпечення доступності інвалідів та інших мало мобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно – транспортної інфраструктур  перевізникам району дані доручення щодо вжиття заходів забезпечення належних умов для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями.

В районі утворено громадську організацію батьків дітей – інвалідів, дітей – інвалідів та молоді з обмеженими фізичними можливостями «Могилівщина, повір у себе».

Соціальний захист учасників АТО та вимушених переселенців

До повноважень управління в сфері соціального захисту населення включено ряд питань, що стосуються підтримки громадян, які були вимушені залишити свої домівки в Донецькій та Луганській областях та учасників антитерористичної операції.

В Могилів – Подільському районі проживають сім’ї чотирьох військовослужбовців, які загинули, приймаючи участь в антитерористичній операції та дві сім’ї померлих військовослужбовців. Ще тринадцятеро отримали поранення під час виконання обов’язків військової служби.

Відповідно до постанови КМУ від 19.10.2016року №719, за рахунок коштів бюджетної програми КПКВК 2511120 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво (придбання) житла для сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також для інвалідів І-ІІ групи з числа військовослужбовців, які брали участь у зазначеній операції та потребують поліпшення житлових умов» протягом 2016 року на спеціальний рахунок однієї сім’ї загиблого військовослужбовця перераховано кошти в розмірі 419,5 тис. грн. для придбання житла. На сьогоднішній день придбана квартира в м. Могилів-Подільський.

На обліку для користування пільгами в управлінні перебувають 227 учасників бойових дій та 5 інвалідів війни, 1 учасник війни та 4 сім’ї загиблих учасників антитерористичної операції. Відповідна інформація внесена до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги.

Демобілізовано 162 військовослужбовці, на яких заведено анкети для визначення потреби в отриманні пільг та компенсацій.

З метою забезпечення вирішення нагальних питань соціального захисту розроблено Програму покращення якості надання соціальних послуг жителям Могилів – Подільського району на 2016-2018 роки, яка  затверджена рішенням 3 сесії районної ради 7 скликання за № 13 від 15.12.2015 року. Програмою передбачено надання матеріальної допомоги учасникам антитерористичної операції, членам їх сімей, надання щомісячної грошової допомоги членам сімей загиблих учасників антитерористичної операції для компенсації за пільговий проїзд, відшкодування інших пільг.

Компенсацію за проїзд членам сімей загиблих учасників антитерористичної операції з районного бюджету виплачено на загальну суму 16,8 тис.грн. Зазначена допомога виплачувалась щомісячно в розмірі 200,00 грн.

З метою підтримки сімей мобілізованих громадян та безпосередніх учасників АТО та членів сімей загиблих учасників антитерористичної операції рішенням позачергової 34 сесії районної ради 6 скликання від 16 жовтня 2014 року № 408 затверджено Положення про використання коштів районного бюджету для надання грошової допомоги громадянам та виділені кошти. Відповідно до Положення в 2016 році 106 учасників антитерористичної операції та їх сім’ї отримали 53,0 тис. грн. сім’ї загиблих (померлих) військовослужбовців – 8,4 тис. грн.

Проведена  виплата разової грошової допомоги до 5-го травня, розмір якої склав:

- для учасників бойових дій з числа учасників АТО – 920,0 грн.;      20

- для інвалідів війни ІІІ гр. – 2310,0 грн.

- для членів сімей загиблих – 500,0 грн.

Разом виплачено 160,8 тис. грн.

Протягом 2016 року 169 учасників бойових дій скористалися пільгою на придбання твердого палива на суму 258,8 тис. грн.., 175 учасникам бойових дій виплачено кошти на придбання скрапленого газу на суму 30,3 тис. грн.. Пільгою на сплату вартості комунальних послуг скористалися 197 чол., із числа учасників бойових дій на суму 279,8 тис. грн..

З початку 2016 року в санаторно-курортних закладах оздоровлено 4 учасники бойових дій. На психологічну реабілітацію направлено 33 учасники АТО, з них одного інваліда війни. Компенсацію за проїзд до реабілітаційної установи відшкодовано на суму 28,6 грн.

В Могилів – Подільській філії ТОВ «Вінницький обласний учбовий комбінат» за професією водій автотранспортних засобів категорії «С» 4 учасники АТО пройшли професійне навчання.

З метою своєчасного інформування учасників АТО про їх права та гарантії управлінням соціального захисту населення розроблена та розповсюджена «дорожня карта», що містить інформацію про актуальні питання та відповідальні служби із зазначенням номерів контактних телефонів та адрес.

 Створюються інформаційні оголошення, які оприлюднюються в місцевих засобах масової інформації, на сайті районної державної адміністрації та розміщуються на стендах селищної (сільських) рад.

За допомогою у вирішенні соціально-побутових питань до управління звернулися 167 сімей, які переселилися з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції. Повернулись додому або змінили місце проживання 115 сімей, на сьогоднішній день проживають на території району 52 сім’ї (87 осіб), зокрема:

  • 29 громадян працездатного віку;
  • 29 дітей, в т.ч. 1 дитина-інвалід;
  • 29 пенсіонерів, в т.ч. 2 інваліди.

Працівниками управління створений та підтримується в актуальному стані Єдиний реєстр даних про взятих на облік внутрішньо переміщених осіб, працює Єдина Інформаційна база ВПО.

Серед переселенців - 3 багатодітні родини, в двох родинах діти виховуються одинокими матерями. На тимчасове місце проживання до нашого району переїхала сім’я опікунів, в якій виховується одна дитина-сирота. В одній сім’ї виховується дитина-інвалід.

З початку 2016 року  одинадцятьом сім’ям призначено та виплачено 286,9 тис. грн. різних видів державних соціальних допомог, завдяки своєчасному фінансуванню заборгованість відсутня.

З початку проведення антитерористичної операції довідки про взяття на облік видано 167 громадянам, які перемістилися з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції, в тому числі в 2016 році видано 29 довідок.

З метою підтримки вимушених переселенців, вирішення їх соціально-побутових проблем запроваджено щомісячну адресну допомогу для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 505. Станом на 01.01.2017 року допомогу отримують 26 родин (47 осіб). З початку року виплачено 424,10 тис. грн., заборгованість відсутня.

Відповідно до Меморандуму про співпрацю між УВКБ ООН і Вінницькою облдержадміністрацією найбільш вразливим сім’ям з числа вимушених переселенців виплачена допомога на суму 48,8 тис.грн.

Контроль та претензійно-позовна робота

          З метою контролю за ефективним використанням бюджетних коштів державними соціальними інспекторами перевірено 3972 справи одержувачів державних допомог та житлових субсидій, що складає 62,2% від загальної кількості призначених справ житлових субсидій, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, допомоги сім’ям з дітьми. По 22 особових справах припинено виплату раніше призначених допомог та компенсацій.

За результатами перевірок 20,6 тис. грн. по 63 справах підлягали поверненню до державного бюджету. Надміру виплачені кошти в повному обсязі відшкодовано до державного бюджету.

Велика увага в управлінні приділяється контролю за цільовим та ефективним витрачанням бюджетних коштів на соціальні виплати внутрішньо переміщеним особам.

В 2016 році з заявами щодо призначення (відновлення) соціальних виплат звернулись 54 внутрішньо переміщених особи, за результатами перевірок складено 54 акти обстеження матеріально-побутових умов сім’ї щодо їх фактичного місця проживання. За поданням управління соціального захисту населення комісією з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам проведено 13 засідань щодо призначення/відновлення соціальних виплат та прийнято рішення:

щодо призначення (відновлення) соціальних виплат - 53 внутрішньо переміщеним особам;

щодо відмови у призначенні (відновленні) соціальних виплат - 1 внутрішньо переміщеній особі;

щодо припинення соціальних виплат - 7 внутрішньо переміщеним особам.

З метою отримання інформації щодо виїзду за кордон, на тимчасово окуповану територію України або до населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження зроблено 5 запитів на 9 осіб до Держприкордонслужби України, у зв’язку з тим, що під час обстеження з’ясовано, що дані особи на території району не проживають.

Проведено одне засідання та здійснено один виїзд робочою групою щодо перевірки фактичного місця проживання/перебування внутрішньо переміщених осіб та складено 17 актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї. Соціальним інспектором проводились аналогічні перевірки та складено 37 актів обстеження матеріально – побутових умов сім’ї щодо фактичного місця проживання.

Відповідно до рекомендацій Міністерства фінансів України після проведеної верифікації достовірності інформації стосовно надання громадянам субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, припинено або призупинено виплату житлової субсидії до вияснення обставин 398 особам. В результаті перевірки встановлено, що інформація, надана заявниками для призначення житлової субсиді, була достовірною, у зв’язку з чим зазначеним в списках особам поновлено виплату житлової субсидії.

Головним спеціалістом з питань нагляду за правильністю призначення (перерахунку) та виплати пенсій проведена перевірка правильності призначення (перерахунку) та виплати пенсій по 512 особових справах, також перевірено виплату 822 призначень допомоги на поховання на суму 1901,8 тис. грн. За результатами перевірок виявлено 4 порушення при формуванні пенсійних справ, що призвело до переплати 49,7 грн.

Управлінсько-розпорядча діяльність

Робота із зверненнями громадян та документами в управлінні проводиться із дотриманням  вимог чинного законодавства. Затверджено графіки прийому громадян спеціалістами управління та особистого - начальником та його заступниками. Вся інформація, яка підлягає оприлюдненню згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації», в т. ч. графіки прийому громадян керівництвом Міністерства соціальної політики України, обласної, районної державних адміністрацій, Департаменту соціальної політики облдержадміністрації та управління соціального захисту населення районної державної адміністрації розміщені на інформаційному стенді. Крім цього, на стендах розміщена інформація щодо розташування кабінетів, назви структурних підрозділів управління, номер «гарячої телефонної лінії» управління за номером 6-61-09, номер урядової «гарячої телефонної лінії» (0-800-507-309), а також питання, які належать до компетенції управління.

Працівники управління мають в наявності ідентифікатор, що містить прізвище, ім’я, по батькові, посаду.

В управлінні створені належні умови для обслуговування інвалідів та інших маломобільних груп населення. Кабінети, в яких здійснюється прийом громадян, розташовані на першому поверсі приміщення. Побудований пандус, який відповідає вимогам ДБН, в коридорі приміщення на зручній висоті розміщені поручні, належним чином облаштовані  санітарні кімнати.

Облаштовано  два місця для паркування транспортних засобів інвалідів: нанесена дорожня розмітка, встановлено погоджений з Державтоінспекцією дорожній знак. Забезпечено вільний доступ, які пересуваються в інвалідних

візках, адаптовано приміщення до потреб незрячих людей (дублювання рельєфним літерно-цифровим та рельєфно-крапковим шрифтом (шрифтом Брайля) інформації, що оприлюднюється, нанесення рельєфним літерно-цифровим шрифтом нумерації поверхів, кабінетів, розміщено мнемосхеми, контрастні позначки небезпечних ділянок тощо).

В приміщенні облаштована «скринька для скарг та пропозицій». Протягом  12 місяців  2016 року скарг не надходило.

Протягом  2016  року до управління надійшло 2607 документів, що на 231 документи більше порівняно з  минулим роком. Із загального числа документів, що надійшли в управління - 566 документи знаходились на контролі, виконано 474 документів, 82 - з довгостроковим терміном виконання.

Управління, в межах компетенції, для засвідчення наявності та змісту управлінських дій створило 5315 власних документів, що на 1145 документів  менше порівняно з минулим роком, в т.ч. 82 накази  по основній діяльності.

Контроль за виконанням документів та реєстрація здійснюється як в журнальній формі так і на  реєстраційно-контрольних картках.

Протягом звітного періоду з письмовими зверненнями до управління звернулися 296 чол.,  що на 128 звернень більше, порівняно з аналогічним періодом минулого року. Причиною збільшення кількості звернень стала тривала відсутність фінансування призначеної житлової субсидії на придбання твердого палива та скрапленого газу.

З числа письмових звернень 204 – з питань призначення житлових субсидій, що складає 68,92 %, 62 - з питань призначення і виплати державних допомог та пенсій (20,95%); 13 - надання пільг (4,39%;) ; 1 – забезпечення засобами пересування інвалідів (0,34 %);  16 - з інших питань (5,41%).

На особистому прийомі у начальника та заступника управління побувало 82 чол., що на 4 чол. менше порівняно з відповідним періодом минулого року.

Всі звернення громадян розглядаються вчасно, аналізуються та узагальнюються.

Проводилась роз'яснювальна робота через засоби масової інформації з питань, що належать до компетенції управління. Протягом 12 місяців 2016 року опубліковано 28 статей, що містить роз'яснення чинного законодавства з питань соціального захисту громадян.

Протягом 2016 року працівниками управління підготовлено 31 проект розпоряджень голови районної державної адміністрації, з них 8 – з питань праці, 6 – пільгове забезпечення,  1– державні соціальні допомоги, 14 – з питань соціального захисту учасників антитерористичної операції та внутрішньо переміщених осіб.

Розроблена Програма покращення якості надання соціальних послуг жителям Могилів-Подільського району на 2016-2018 роки, яка затверджена рішенням 3 сесії районної ради 76 скликання від 15.12.2015 р. № 13.

У 2016 році для організації всього технологічного процесу  - від прийому документів до виплати державних допомог, пільг та компенсацій окремим категоріям громадян, які потребують державної підтримки та соціального захисту, призначення субсидій виникла велика потреба у папері, витратних матеріалах, оргтехніці. Для зміцнення матеріально-технічної бази на виконання Програми покращення якості надання соціальних послуг жителям Могилів-Подільського району на 2016-2018 роки з місцевого бюджету було виділено 68,2 тис.грн.  За рахунок цих коштів придбано 3 персональні комп’ютери, бланки, паливо-мастильні матеріали, запчастини до автомобіля, папір, комплектуючі та витратні матеріали до оргтехніки.

ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ НА 2017 РІК

В питаннях дотримання трудового законодавства:

         - продовження постійного моніторингу за рівнем оплати праці на підприємствах з метою недопущення виплати зарплати в розмірах, нижчих від затвердженого законодавством мінімального рівня, а також виключення фактів мінімізації офіційного заробітку працівників;

         - реалізація заходів Програми зайнятості населення, направлених на забезпечення зайнятості та зниження рівня безробіття, розширення сфери докладання праці шляхом створення робочих місць, у тому числі завдяки реалізації інвестиційних проектів;

- роз’яснення чинного законодавства з питань охорони праці серед керівників підприємств, установ і організацій району, фізичних осіб, які використовують найману працю;

- забезпечення дотриманням вимог законодавства щодо поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища.

         Для соціального захисту найвразливіших верств населення у 2015 році передбачається:

  • забезпечення роботи щодо своєчасного призначення житлових субсидій;
  •  надання державних соціальних допомог, пільг, компенсацій та дієвий контроль за ефективним і раціональним використанням державних коштів;        
  •  забезпечення взяття на облік внутрішньо переміщених осіб та вжиття заходів щодо реалізації їхніх прав на соціальні  послуги;
  •  забезпечення соціального захисту учасників антитерористичної операції та членів їх сімей згідно чинного законодавства, надання їм пільг та відповідних державних соціальних допомог;
  • сприяння створенню  доступного життєвого середовища для громадян з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.

 

Начальник управління

соціального захисту населення

райдержадміністрації                                                          С.П.Гаврилюк


Державні інформаційні ресурси