Могилів-Подільська районна державна (військова) адміністрація
офіційний сайт
10 Грудня 2024 р.
Герб України Прапор України Режим високої контрастності

Мовний загін на базі Серебрійської ЗОШ

15 Червня 2016 р.

З метою реалізації Державної програми відпочинку та оздоровлення дітей у літній період з 30 травня по 08 червня 2016р. на базі Серебрійській ЗОШ І – ІІІ ст. діяв мовний загін, де перебувало 20 дітей, які не тільки  весело та цікаво провели свій час, а й продуктивно займалися вивченням англійської мови.

Завданням мовного загону було показати дітям інший, відмінний від шкільного стиль викладання, який відрізняється від звичного багатьом батькам теоретичного підходу до освіти. Саме через таку діяльність діти істотно розширюють свій кругозір і дізнаються багато нового, а головне, мають можливість практично застосувати знання мов, отриманих протягом навчального року, мають можливість спілкуватися англійською мовою та застосовувати її у різних формах діяльності (ігрових і концертних програмах, театральних виставах тощо). Всі види виховної діяльності в загоні здійснювались відповідно до режиму дня. Робота проводилась згідно плану та висвітлювалась на спеціальному стенді. Діти та їхні батьки мали змогу знайомитися з путівкою дня. Щоденно вівся фоторепортаж подій у загоні. Виховний процес з дітьми в таборі поєднував відпочинок, працю, спорт, які об’єднували тематичні дні.

До літнього мовного загону був залучений волонтер  Корпусу Миру Кевін Річардсон, який дуже багато доклав зусиль для обгрунтованого, змістовного та цікавого дозвілля дітей, що дало можливість їм творчо розвиватися, духовно та інтелектуально збагачуватися, розширювати світогляд.

Перший день розпочалася  урочистим відкриття загону під назвою “Leaders” («Лідери»), девіз якого: “Leading is action.United we stand, divided we fall” (« Лідерство – це дія. Об'єднані ми стоїмо, роз'єднані ми падаємо»).

Мета цього заходу -  дати  гарний старт  довгоочікуваним  літнім канікулам  та створити  мотивацію для подальшого удосконалення навичок  володіння англійською мовою та для роботи в загоні.

Другий день:День сім'ї . Діти готували проекти «Моя сім'я» та презентували їх у колі друзів. Також було цікаво познайомитися з сімє'ю Кевіна, діти з захопленням слухали та дивилися фотографії сім'ї, які він демонстрував.

Третій день - Childhood Day (День Дитинства)                                             

В  цей день працювали мовні майстерні «Let’stalk!» й діти мали змогу  підвищити рівень володіння англійською мовою  обговорюючи цікаві теми.

В цей день було проведено цікаву гру-квест на галявині «Find the treasure» («Знайди скарб»). Діти успішно справлялися з завданнями, що дало змогу знайти скарб – морозиво.

Четвертий день - День спорту. Діти переглянули відеофільми про різні види спорту та ігри в Америці. Потім на свіжому повітрі були змагання по волейболу між командою  вихованців загону  та команди вчителів, а дівчата разом з Кевіном грали американський футбол.

Пятий день – День природи. В цей день діти разом з вихователями пішли на екскурсію в ліс. Дітям дуже сподобалося, вони варили уху, грали волейбол та збирали суниці.

Шостий день – День творчості. Діти із задоволенням приймали участь у конкурсі малюнків на асфальті «Welivein Ukraine», караоке на майдані та конкурсі робіт з пластиліну.

Сьомий день – День казок.  Діти  інсценували відому українську казку „Рукавичку” за допомогою ляльок-рукавичок. Кожен учень мав можливість проявити себе в різних видах діяльності і дістати  мотиваційні заохочення. Завдяки грамотним методичним завданням заняття у мовному загоні не нагадували урок, а допомагали учням непомітно подолати мовний бар’єр, отримати мотивацію  для подальшого удосконалення англійської мови. Отже, можна сказати, що за допомогою методики „Граючись навчаємось” у мовному загоні учні мали змогу  розвинути свою креативність, повірити в свої сили.

Восьмий день – День друзів. Діти розповідали про своїх друзів, готували їм подарунки.

Дев'ятий день – День свят.  В цей день Кевін демонстрував відео наших друзів, учнів американської школи, які розповідали про свої улюблені свята. В свою чергу, учасники мовного загону “Leaders” («Лідери»),   взяли  інтерв’ю  в учнів та вчителів, про їхні улюблені свята для того, щоб відіслати своїм друзям в Америку.

          Final Party Day - День закриття табору. В цей день, відбувся святковий концерт. Англійською мовою звучали вірші, пісні, представлялись фрагменти театралізованих дійств. Свято запам’яталося дітям не тільки веселими піснями,запальними  танцями, кумедними казковими  героями, а й презентацією моментів життя у загоні, які запам’яталися найбільше, яку підготувала вчитель англійської мови Марценюк Л.В.

Кожного дня підводилися підсумки роботи табору, проводилася  зарядка під англомовні ритмічні пісні. Цікавими були настільні ігри, які спонукали дітей до комунікації іноземними мовами (в даному випадку англійською). Учні висловлювали свої враження, свій настрій через календар настрою.

На скільки цей відпочинок став для дітей активним, пізнавальним, пам’ятним багато в чому залежало від організаторів програм відпочинку, які чимало зусиль приклали, щоб діти були щасливими: Бедель А.В. (заступник директора з НВР), Спринчан А.В. (директор табору),Марценюк Л.В. (вчитель англійської мови), Кевін (волонтер Корпусу Миру), Калнагуз В.І. (вчитель фізичної культури), Будяк В.В. (вчитель музичного мистецтва).

         Взагалі, життя у мовному загоні “Leaders” («Лідери») дітям запам’ятається надовго, і вони неодноразово захочуть бути його активними учасниками. Бо кожен день життя у мовному загоні допомагав дітям зрозуміти, що потрібно бути спритними і сміливими, дружніми і чесними, добрими і творчими.

Мовний загін зачинив свої двері, залишаючи почуття легкої задуми з приводу швидкоплинності всього, що наважується радіти життю…


Державні інформаційні ресурси