Могилів-Подільська районна державна (військова) адміністрація
офіційний сайт
09 Грудня 2024 р.
Герб України Прапор України Режим високої контрастності

Молодь Вінничини ЗА легальну заробітну плату

15 Лютого 2016 р.

За ініціативою управління Пенсійного фонду України в м. Могилеві-Подільському та Могилів-Подільському районі в рамках проведення місячної акції «Молодь Вінничини ЗА легальну заробітну плату» було проведено спільне засідання «круглого столу» з Могилів-Подільською ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області.

На порядку денному стояли проблемні питання, що виникають при перевірці звітності, своєчасне подання звітності, добровільна сплата внесків, виконання плану надходжень від сплати єдиного внеску та питання щодо легалізації заробітної плати.

У засіданні «круглого столу» брали участь: заступник начальника управління Пенсійного фонду України в м. Могилеві-Подільському та Могилів-Подільському районі Стецюк М.А., в.о. начальника Могилів-Подільської ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області Луцкевич Е.І.; начальник відділу ведення електронних реєстрів, підтримки, адміністрування і захисту інформаційно-аналітичних систем управління Пенсійного фонду України в м. Могилеві-Подільському та Могилів-Подільському районі Слюсар О.М., начальник управління оподаткування доходів і зборів фізичних осіб Могилів-Подільської ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області  Чорна О.М. та спеціалісти управління оподаткування доходів і зборів.

Луцкевич Е.І. проінформувала присутніх, що план власних надходжень по єдиному соціальному внеску за 2015 рік виконано на 110.1%, при планових показниках 125,6 млн. грн., фактичні надходження склали 138,3 млн.грн. Заборгованість зі сплати єдиного внеску станом на 01.01.2016 року складає 3196,9 тис.грн. Також зазначила, що дуже багато помилок виявляється при прийомі звітності, всі помилки виправляються платниками. Спеціалісти ОДПІ завжди готові співпрацювати з управлінням Пенсійного фонду України щодо виявлення помилок у звітності та вчасного виправлення їх. Луцкевич Е.І. пояснила, що однією з можливостей набуття страхового стажу є добровільна участь в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування. Співпраця спеціалістів обох структур дозволила залучити до добровільної участі 32  громадянина міста та району.

Стецюк М.А. зазначила, що за 2015 рік управлінням виконано завдання по надходженню власних коштів на 162 %. При плані 1452,95 тис. грн., фактично надійшло коштів 2355,5 тис. грн.

Щодо легалізації заробітної плати Стецюк М.А. наголосила, що основною умовою призначення пенсій є наявність певного страхового стажу людини, упродовж якого роботодавець (або людина особисто) щомісяця сплачував єдиний внесок, не менше, ніж мінімальний страховий внесок (станом на 01.01.2016 року щомісячна мінімальна сплата єдиного внеску повинна складати 1378 грн. * 22% = 303,16 грн). Тому постійно потрібно привертати увагу всіх працівників, всіх людей, які сьогодні працюють до того, аби легалізувати трудові відносини і отримувати заробітну плату належним чином зі сплатою єдиного внеску, тому що офіційна заробітна плата є гарантією отримання соціальних виплат, а в майбутньому гідної пенсії.

Управлінням постійно проводиться аналіз щомісячної звітності платників, та перелік підприємств, по яких нарахування заробітної плати найманим працівникам складає менше мінімально встановленого розміру, направляється інспектору державної інспекції праці у Вінницькій області та до Могилів-Подільської ОДПІ для включення у графіки перевірок, до Могилів-Подільської райдержадміністрації, міської ради та до Могилів-Подільської міжрайпрокуратури.

Підводячи підсумки засідання присутні домовились:

про плідну співпрацю щодо погашення заборгованості по єдиному внеску для забезпечення своєчасної виплати пенсій;
щодо виявлення та оперативного опрацювання помилок по звітності дод. 4, дод 5 та дод.6 по єдиному внеску;
активізувати роботу по залученню населення до добровільної участі в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування;
всіляко сприяти легалізації заробітної плати та залучати молодь до проведення флеш-мобів щодо данної проблеми.

 


Державні інформаційні ресурси