Модернізація початкової освіти
19 Жовтня 2016 р.
Сучасна освіта в Україні відчуває значні зміни, що стосуються не тільки змін у питаннях змісту навчальних матеріалів, а й технологій та форм передачі. Однією з важливих тенденцій сьогодні спостерігається широкомасштабний перегляд навчальних програм та підходів до надання початкової освіти
В зв’язку з цим на базі Немійської ЗОШ І-ІІ супенів проведено засідання круглого столу із заступниками директорів з навчально-виховної роботи на тему: «Модернізація початкової освіти як складова реформи середньої освіти в Україні».
На засідання обговорювались наступні нормативно-правові документи Міністерства освіти і науки України:
Накази МОН України від 05.08.2016 №948 «Про затвердження змін до програм 1-4 класів», від 19.08.2016 №1009 «Про внесення змін до наказу МОН України від 21.08.20013 №1222».
Лист МОН України від 06.09.2016 №1/9-464 «Щодо надання роз’яснень з організації навчально-виховного процесу у початкові школі».
Цікавими для обговорення були питання:
Модернізація початкової освіти як фактор підвищення її якості
Презентація «Концепції Нової української школи»
Початкова школа в світлі оновленого змісту. Рекомендації заступників директорів з навчально-виховного роботи щодо змін в сільській малокомплектній початковій школі
Нові підходи до внутрішкільного контролю та керівництва діяльністю вчителів початкових класів. Групова робота щодо контролю якості навчання в початковій школі
Учасники круглого столу прийняли рекомендації щодо модернізації початкової школи:
Створювати класи-комплекти в школах з недостатньою кількістю дітей.
В організації навчально-виховного процесу в початковій школі вчителям опиратися на рекомендовані Міністерством освіти та науки України державні програми.
Сільські початкові школи мають право на існування при будь-якій освітянській реформі, незважаючи на кількість дітей.