Могилів-Подільська районна державна (військова) адміністрація
офіційний сайт
13 Грудня 2024 р.
Герб України Прапор України Режим високої контрастності

ІКТ технології в управлінській діяльності освітян

28 Лютого 2017 р.

Саме такій темі був присвячений районний семінар для заступників директорів з навчально-виховної роботи. Організаторами семінару були районний методичний кабінет та вчителі - новатори Слободо-Шлишковецького НВК.

Мотивація навчання була викликана процесами реформування школи, зміною технологій навчання та роботи з педагогічними кадрами, формуванням професійних компетентностей вчителя Нової української школи.
Розпочала семінар Н.В. Сушак, завідувач РМК із презентації «Сучасному навчальному закладу-інноваційний менеджмент».
На семінарі було представлено три фрагменти уроків з використанням хмарних технологій (українська мова, вчитель Гречківська Н.А. ), веб інтерв’ю з місцевою поетесою Ольгою Прудіус (література рідного краю, вчитель Люблінська Л.М.), технологія «Щоденні 5» - робота з словниковими словами (початкові класи, вчитель Сташинська Н.М.).
Практичні навички з оволодіння ІКТ-технологій надавали Тісменецька Т.В., вчитель інформатики Слободо-Шлишковецького НВК та Кедик В.В., заступник директора Хоньковецької СЗШ І-ІІІ ступенів.
В засіданні семінару брав участь Ю.І. Мельник, начальник відділу освіти, який у своєму виступі відмітив нагальну потребу вчителів в оволодінні ІКТ-технологіями.
Як висновок, учасниками семінару відмічено, що надмірне запровадження інформаційних технологій (особливо щодо дистанційного навчання) мотивується новизною гасла: «Формування соціальних та предметних компетентностей». Однак, всі погодились, що це не панацея від усіх проблем в освіті. Інакше кажучи, новітні технології можна і потрібно використовувати як в управлінських так і предметних технологіях в ситуаціях, коли це потрібно, вмотивовано та необхідно.
Сьогодні педагогічний менеджмент ставить перед керівниками завдання самостійного вибору технологій, які б сприяли формуванню професійних компетентностей вчителів та допомогли сформувати випускника школи всебічно розвиненою особистістю, патріотом з високою громадянською позицією та інноватора, здатного змінювати навколишній світ.


Державні інформаційні ресурси