Формуємо нову систему роботи з педагогічними кадрами
14 Вересня 2016 р.
Необхідність вирішення глобальних проблем, що постали перед народом України, вимагає високого рівня освіти, зростання інтелектуального та духовного потенціалу нації, формування нової генерації, покоління свідомих і глибоко переконаних патріотів.
Тому сучасна освіта перебуває в ситуації реформування.Зрозуміло, замало змінити лише структуру школи. Важливо оновити зміст освіти, який би був орієнтований не на репродукцію великої кількості знань, а на формування тих ключових компетентностей, які потрібні людині для життя. Нині дуже динамічно розвивається суспільство й економіка, люди змінюють професію по два, а то й три рази за життя. Тому ще у школі повинно формуватися уміння учитися протягом життя. Та проблема нині полягає не лише в учнях і системі навчання, а й в учителях. Наразі є проблема кваліфікації сільських учителів, їхньої фахової підготовки, а також їх ротації.
Вже стало традицією в перші дні нового навчального року проводити засідання Школи професійної майстерності. 12 вересня її слухачами були заступники директорів навчальних закладів. Питань на порядку денному було багато, але стрижнем засідання стало обговорення питання модернізації роботи з педагогічними кадрами. Думки щодо змін у підходах до науково-методичної роботи висловлювали не всі, так як не всі розуміють важливість змін у суспільстві і готові змінюватись. Однак, підсумком стали рішення щодо модернізації як районної, так і шкільної науково-методичної роботи.
1. Продовжити роботу над районним проектом з науково-методичної роботи «Якісна освіта в сільській школі в умовах реформування». Затвердити зміни та доповнення до проекту на 2016-2017 н.р.
2015-2018 р.
2. Визначити основною проблемою діяльності районного методичного кабінету в реалізації ІІ етапу проекту «Творче спрямування діяльності педагогічних працівників на модернізацію системи науково- методичної роботи з метою формування професійної компетентності педагога, здатного реалізувати завдання оновленого змісту освіти»
3. Визначити пріоритетними наступні завданнями ІІ етапу роботи за районним проектом «Якісна освіта в сільській школі в умовах реформування» у 2017-2016 навчальному році наступні :
3.1. вдосконалення моделі методичної служби; впровадження в освітній процес інноваційних, інформаційних та дистанційних форм навчання; оперативне реагування на запити і потреби вчителів;
3.2.створення ефективних механізмів та умов для розвитку професійної компетентності управлінських і педагогічних кадрів на основі застосування системи кваліфікованого інформаційно-методичного, навчально-методичного, організаційно-проектного супроводу та підтримки освітніх установ у здійсненні державної політики в галузі освіти;
3.3.створення єдиного інформаційно-освітнього та методичного простору району (формування он-лайн спільнот для розвитку фахової компетентності педагогів у міжкурсовий період)
3.4. формування експертного співтовариства району, проведення методичного аудиту освітніх установ та експертизи програм розвитку закладів, програм виховної роботи, навчальних програм, елективних курсів, методичних рекомендацій та посібників, педагогічних проектів, дослідних робіт.