Могилів-Подільська районна державна (військова) адміністрація
офіційний сайт
12 Грудня 2024 р.
Герб України Прапор України Режим високої контрастності

Атестація педагогічних працівників

11 Квітня 2016 р.

У відділі освіти Могилів-Подільської райдержадміністрації на минулому тижні відбулось засідання районної атестаційної комісії.

До складу районної атестаційної комісії ІІ рівня було залучено 17 компетентних педагогів. Робота комісії проводилася відповідно до плану роботи атестаційної комісії і графіка спільних заходів щодо організації й проведення атестації педпрацівників району. У 2015/2016 н.р. районною атестаційною комісією проатестовано 26 педагогів, 16 керівників навчальних закладів та їх заступників і 1 методист районного методичного кабінету. Ефективному проведенню атестації передувала роз'яснювальна робота зглибоким вивченням нормативних документів на інструктивно-методичних нарадах,семінарах, засіданнях районних методичних об’єднаннях.

Питання ходу атестації педагогічних працівників заслуховувалися на шкільних педагогічних радах та на засіданні районної методичної ради.За результатами атестації районної атестаційної комісії :

-підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» – 16

- присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» – 10

- підтверджено педагогічне звання «старший вчитель»-3, «вчитель методист»-4;

- присвоєно педагогічне звання «старший вчитель»-5;

- встановлено «відповідність займаній посаді» – 16 керівникам навчальних закладів

Районна атестаційна комісія дала змогу виявити сильні та слабкі сторони в роботі керівників навчальних закладів та педагогів, внесла певні корективи в професійну. Важливо, щоб педпрацівники, які пройшли атестацію, демонстрували зростання рівня своєї педагогічної майстерності, здійснюючи різноманітну професійну діяльність не лише в рік атестації, але й у міжатестаційний період. Пам’ятаймо, поряд із високою результативністю, вчитель, який претендує на підвищення кваліфікації та присвоєння педагогічного звання, повинен активізувати власну методичну діяльність з навчання колег та допомагати їм у зростанні їх фахової та педагогічної майстерності. Слід розглядати питання збільшення кількості власних публікацій в педагогічній пресі, удосконалення роботи з обдарованими учнями. Атестація педпрацівників у 2015-2016 році сприяла удосконаленню методичної й професійної майстерності вчителів, впровадженню в практику роботи педагогічних колективів нових форм і методів роботи, виявленню сильних і слабких сторін діяльності педпрацівників, стала шляхом реалізації самоосвіти через науково- методичну роботу як оптимальний варіант післядипломної та міжкурсової освіти педпрацівників.


Державні інформаційні ресурси