Могилів-Подільська районна державна адміністрація
Офіційний сайт
28 Лютого 2021 р.
Герб України Прапор України Версія сайту для людей з обмеженими можливостями

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації за ІII квартал 2020 року

01 Жовтня 2020 р.

Протягом ІІІ квартал 2020 року до районної державної адміністрації надійшло 55 звернень, що на 16 одиниць, або 13% менше ніж за відповідний період 2019 року  (71 звернення).

У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації, загалом домінують заяви.

Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період 2020 року це:

  • питання соціального захисту – 23 одиниці, або 41,8% від загальної кількості (за ІІІ квартал 2019 року – 28 одиниць, або  39,4%);
  • на другому місці, питання аграрної політики і земельних відносин – 14 одиниць (25,4%), (за аналогічний період 2019 року – 6 одиниць, або 8%);
  • трійку найбільш поширених замикають питання охорони здоров'я – 8 одиниць, або 14,5% від загальної кількості (за відповідний період 2019 року - 13 одиниць, або 18,3%);
  • на четвертому місці питання комунального господарства 6 –одиниць, або 10,9% (за ІІІ квартал 2019 року - 4 одиниці, або 5,6%);

Як свідчить аналіз у зверненнях громадян найчастіше піднімаються питання соціального захисту - це питання надання матеріальної допомоги; отримання соціальних виплат, призначення, перерахунку і виплати житлових субсидій та інше.

 На другому місці, за кількістю, знаходяться питання земельних та аграрних відносин. Значна кількість питань земельних відносин - це питання щодо виділення земельних ділянок. Також хвилюють громадян розрахунки за здані в оренду майнові і земельні паї та інше.

Питання охорони здоров'я - це заяви громадян з проханням допомогти в оперативному та санаторно-курортному лікуванні, питання роботи медичних закладів, установ, проходження МСЕК та інші супутні питання.

Питання комунального господарства - це вартість житлово-комунальних послуг; ремонту місцевих доріг.

Протягом ІІІ кварталу 2020 року до райдержадміністрації надійщло 2 колективних звернення, з питань комунального господарства.

 10,5% від усіх звернень за звітний період, зареєстрованих в районній державній адміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, пенсіонерів (за відповідний період 2019 року 14%).

Зазначену категорію громадян непокоять питання отримання різних видів соціальних допомог, зокрема стосовно умов та порядку їх отримання, правильності нарахування, затримки виплати соціальних допомог, надання матеріальної допомоги та допомоги в лікуванні, вартість та якість надання комунальних послуг та інше.

З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом COVID-19, та на виконання заходів ефективної протидії поширення коронавірусної інфекції особисті прийоми громадян, на час карантину, були обмежені. Так, за ІІІ квартал цього року керівництвом районної державної адміністрації особисто прийнято 5 заявників, це становить 0,9% від загальної кількості.

На виконання п.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 щодо забезпечення щомісячного проведення дня контролю районною державною адміністрацією, в рамках перевірок організації роботи із зверненнями громадян в райдержадміністраціях, за відповідний період 2020 року розглянуто стан виконання доручень керівництва по 3 зверненнях.

У райдержадміністрації запроваджено оприлюднення через засоби масової інформації матеріалів, що стосуються організації роботи із зверненнями громадян.

Щотижнево на нарадах у керівництва районної державної адміністрації розглядаються проблемні питання, що пов’язані з розглядом звернень громадян.  Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень завжди повідомляються про результати розгляду згідно термінів передбачених чинним законодавством України.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі керівництва райдержадміністрації.

 


Державні інформаційні ресурси