Могилів-Подільська районна державна адміністрація
Офіційний сайт
19 Листопада 2019 р.
Герб України Прапор України Версія сайту для людей з обмеженими можливостями

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації за ІII квартал 2019 року

07 Жовтня 2019 р.

За ІІІ квартал 2019 року до районної державної адміністрації надійшло 71 звернення, що на 3 одиниці, або 10,4% більше ніж за відповідний період 2018 року  (68 звернень).

У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації, загалом домінують заяви.

Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період 2019 року це:

  • питання соціального захисту – 28 одиниць, або 39,4% від загальної кількості (за ІІІ квартал 2018 року – 33 одиниці, або  48,5%);
  • на другому місці, за актуальністю, питання охорони здоров'я – 13 одиниць, або 18,3% від загальної кількості (за відповідний період 2018 року - 6 одиниць, або 8%);
  • трійку найбільш поширених замикають питання аграрної політики і земельних відносин – 6 одиниць (8%)  (за аналогічний період 2018 року – 5 одиниць, або 7%);
  • на четвертому місці питання комунального господарства 4 –одиниці, або 5,6% (за ІІІ квартал 2018 року - 7 одиниць, або 10,2%);

Як свідчить аналіз у зверненнях громадян найчастіше піднімаються питання соціального захисту - це питання надання матеріальної допомоги; отримання соціальних виплат, призначення, перерахунку і виплати житлових субсидій та інше.

На другому місці, за кількістю, знаходяться питання охорони здоров'я - це заяви громадян з проханням допомогти в оперативному та санаторно-курортному лікуванні, питання роботи медичних закладів, установ, проходження МСЕК та інші супутні питання.

Трійку найпоширеніших замикають питання земельних та аграрних відносин. Значна кількість питань земельних відносин - це питання щодо виділення земельних ділянок. Також хвилюють громадян питання соціального розвитку сіл, розрахунки за здані в оренду майнові і земельні паї та здану сільськогосподарську продукцію та інше.

Питання комунального господарства - це вартість житлово-комунальних послуг; ремонту місцевих доріг.

Протягом ІІІ кварталу 2019 року до райдержадміністрації надійщло 2 колективних звернення, або 2.8% від усіх звернень, що на 8 звернень менше ніж за відповідний період 2018 року ( 10 звернень, або 14,7%).

Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців району з питань комунального господарства.

 14% від усіх звернень за звітний період, зареєстрованих в районній державній адміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни, пенсіонерів, за відповідний період 2018 року 26,4%).

Зазначену категорію громадян непокоять питання отримання різних видів соціальних допомог, зокрема стосовно умов та порядку їх отримання, правильності нарахування пенсії, затримки виплати соціальних допомог, надання матеріальної допомоги та допомоги в лікуванні, вартість та якість надання комунальних послуг, розрахунків за здану сільськогосподарську продукцію та інше.

За ІІІ квартал 2019 року до районної державної адміністрації звернулось 82 громадянина, за ІІІ квартал 2018 року ця цифра становила 548 громадян. Тобто, спостерігається значне зменшення кількості громадян, що звернулись до районної державної адміністрації на 466 чоловік.

На особистих прийомах керівництвом районної державної адміністрації прийнято 6 звернень, це становить 8,4% від загальної кількості (за ІІІ квартал 2018 року – 9 звернень, або 13,2%).

На виконання п.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 щодо забезпечення щомісячного проведення дня контролю районною державною адміністрацією, в рамках перевірок організації роботи із зверненнями громадян в райдержадміністраціях, за відповідний період 2019 року розглянуто стан виконання доручень керівництва по 3 зверненнях.

За звітний період проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Питання, які виносились на розгляд комісії, стосувались комунального господарства (розчистка вулиць),  соціального захисту населення,  монетизація житлової субсидії.

 У райдержадміністрації запроваджено оприлюднення через засоби масової інформації матеріалів, що стосуються організації роботи із зверненнями громадян.

Щотижнево на нарадах у керівництва районної державної адміністрації розглядаються проблемні питання, що пов’язані з розглядом звернень громадян.  Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень завжди повідомляються про результати розгляду згідно термінів передбачених чинним законодавством України.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі керівництва райдержадміністрації.

 


Державні інформаційні ресурси