Могилів-Подільська районна державна адміністрація
Офіційний сайт
24 Жовтня 2019 р.
Герб України Прапор України Версія сайту для людей з обмеженими можливостями

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації за IІ квартал 2019 року

22 Липня 2019 р.

За ІІ квартал 2019 року до районної державної адміністрації надійшло 53 звернення, що на 20 одиниць менше ніж за відповідний період 2018 року - 73 звернення.

У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації, загалом домінують заяви.

Найбільші актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це:

  • питання  соціального захисту – 27 одиниць, або 50,9% від загальної кількості, за відповідний період 2018 року - 33 одиниці або 45%;
  • на другому місці, за кількістю питання аграрної політики і земельних відносин – 7 одиниць, або 13,2%, за відповідний період 2018 року – 13 одиниць, або 17,8%;
  • трійку найбільш поширених замикають питання праці і заробітної плати – 6 одиниць, або 11,3%, за ІІ квартал 2018 року – 4 одиниці, або 5,4%;
  • на четвертому місці, за кількістю, питання комунального господарства  – 3 одиниці, або 5,6%, за відповідний період 2018 року – 1 одиниця, або 1,3%;

Як свідчить аналіз у зверненнях громадян найчастіше піднімаються питання соціального захисту - це питання отримання соціальних виплат, субсидій; надання матеріальної допомоги та інше.

На другому місці за кількістю знаходяться питання аграрної політики і земельних відносин - значна кількість питань земельних відносин - це питання щодо виділення земельних ділянок. Також хвилюють громадян питання розрахунки за здані в оренду майнові і земельні паї та здану сільськогосподарську продукцію та інше.

Питання праці та заробітної плати – це питання належного оформлення та видачі трудової книжки.

 Комунальне господарство - це питання ремонту місцевих доріг тощо.

 Протягом ІІ кварталу 2019 року до райдержадміністрації надійшло 3 колективних звернення, що складає 5,6% від усіх звернень, або на 1 звернення більше ніж за відповідний період 2018 року - 2 звернення, або 2,7% від усіх звернень.

Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців району з питань комунального господарства тощо.

18,8% від усіх звернень за звітний період, зареєстрованих в районній державній адміністрації від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни, пенсіонерів, за відповідний період 2018 року 11звернень (15%).

Зазначену категорію громадян непокоять питання отримання різних видів соціальних допомог, зокрема стосовно умов та порядку їх отримання, правильності нарахування, затримки виплати соціальних допомог, надання матеріальної допомоги та допомоги в лікуванні, вартість та якість надання комунальних послуг, розрахунків за здану сільськогосподарську продукцію та інше.

За ІІ квартал 2019 року до районної державної адміністрації звернулось 63 громадянина, а за ІІ квартал 2018 року ця цифра становила 175 громадян.

На особистих прийомах громадян керівництвом районної державної адміністрації за   ІІ квартал цього року прийнято 7 звернень, це становить 13,2% від загальної кількості, за аналогічний період 2018 року прийнято 8 звернень, що становить 10,9%.

 На виконання п.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 щодо забезпечення щомісячного проведення дня контролю районною державною адміністрацією, в рамках перевірок організації роботи із зверненнями громадян в райдержадміністраціях, за відповідний період 2019 року розглянуто стан виконання доручень керівництва по 3 зверненнях.

За звітний період проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Питання, які виносились на розгляд комісії, стосувались соціального захисту населення, зокрема: надання матеріальної допомоги на лікування.

Районна державна адміністрація вживає відповідні заходи щодо висвітлення  на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації та її структурних підрозділів відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі керівництва райдержадміністрації.


Державні інформаційні ресурси