Могилів-Подільська районна державна адміністрація
Офіційний сайт
24 Травня 2018 р.
Герб України Прапор України Версія сайту для людей з обмеженими можливостями

ДОВІДКА про організацію роботи із зверненнями громадян в Могилів-Подільській районній державній адміністрації за III квартал 2016 року

Забезпечення реалізації конституційних прав, свобод людини і громадянина є основними принципами становлення демократичної, соціально-правової держави.

Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян» та Указом президента України від 7 лютого 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування » гарантовано право громадянам на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

Особисте право на звернення забезпечує громадянам можливість відстоювати свої права і законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення. Ці засади залишаються визначальними напрямки роботи місцевих органів виконавчої влади Могилів-Подільського району.

Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень завжди повідомляються про результати розгляду, згідно термінів передбачених чинним законодавством.        

Протягом III кварталу 2016 року до райдержадміністрації надійшло   100  звернень, що в порівняні з відповідним періодом 2015 року (78 звернень) – збільшення на 22 одиниці. У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації загалом домінують заяви, що становить 99,9% від загальної кількості звернень.

Аналізуючи зміст звернень, слід зазначити, що найбільш актуальними питаннями 2016 року продовжують залишатися :

питання соціального захисту громадян – 67 одиниць або 67% (отримання та виплата житлових субсидій, надання матеріальної допомоги);
друге місце за кількістю звернень займають питання комунального господарства та житлової  політики – 9 одиниць або 9% (ремонт місцевих доріг,  поліпшення житлових умов);

         -  третє місце займають питання охорони здоров’я та освіти 5% (надання ліків за пільговими рецептами щодо освіти, то це питання стосуються закриття навчальних закладів району).

            Щодо категорії заявників, то 8 % від загальної кількості або 8 звернень на адресу районної державної адміністрації склали звернення від найменш соціально захищених категорій громадян – ветеранів та дітей війни, членів багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, особливої уваги з боку органів влади щодо задоволення їхніх повсякденних запитів та життєвих потреб. Керівництво району тримає під особистим контролем розгляд звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому зазначеної вище категорії громадян. 

Щодо колективних звернень, то їх кількість зменшилась на 3% в порівнянні з минулим роком.

          З метою вирішення питань, порушених у зверненнях, керівництвом районної державної адміністрації здійснюються заходи вишукуються можливості для надання допомоги, як фінансової, матеріальної, так і у вигляді різноманітної правової консультації, інформаційно - роз’яснювальної роботи.

   Так, враховуючи збільшення кількості звернень громадян щодо соціального захисту, зокрема надання фінансової допомоги. Рішенням позачергової 34 сесії 6 скликання від 16 жовтня 2014 року № 408  затверджено Положення про використання коштів районного бюджету для надання грошової допомоги громадянам.

Питання щодо виділення коштів для вирішення проблемних питань для сімей учасників АТО  в розмірі 10 тис. 930 грн..

         На офіційному веб-сайті районної державної адміністрації окремою сторінкою розміщена інформація щодо звернень громадян, а саме: аналітичні матеріали на вказану тематику, графіки прийомів, та інші узагальнені відомості про організацію роботи із зверненнями громадян.

            В райдержадміністрації щоденно з 8:00 до 17:00 працює телефон «Гаряча лінія». Щомісячно в голови райдержадміністрації та щотижнево на апаратних нарадах розглядаються проблемні питання, що пов’язані з розглядом звернень.

           На всі звернення громадянам надаються вичерпні відповіді, як керівництвом райдержадміністрації, так і галузевими спеціалістами структурних підрозділів райдержадміністрації.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем керівництвом райдержадміністрації.

 

 

Начальник загального відділу

та роботи із зверненнями громадян                                   Колеснік О.О.

апарату райдержадміністрації                                                                    

Державні інформаційні ресурси