Могилів-Подільська районна державна адміністрація
Офіційний сайт
16 Січня 2018 р.
Герб України Прапор України Версія сайту для людей з обмеженими можливостями

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

 

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

про організацію роботи із зверненнями громадян

у районній державній адміністрації

за 9 місяців  2017 року

        

 

За 9 місяців до районної державної адміністрації надійшло 135 звернень, що на 130 одиниць менше ніж за відповідний період 2016 року (265 звернень).

У структурі звернень, що надійшли до райдержадміністрації загалом домінують заяви.

Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це:

 . питання соціального захисту - 68 одиниць, або  50%  від загальної кількості (за звітний період 2016 року – 184 одиниці або 69,4 %);

 . на другому місці, за кількістю, питання аграрної політики та земельних відносин - 16 одиниць (12%) (за відповідний період 2016 року – 20 одиниць, або 7,5 %);

. трійку найбільш поширених замикають питання охорони здоров’я – 9 одиниць (6%) (за відповідний період 2016 року 8 одиниць, або 3 %);        

 . комунальне господарство – 8 одиниць, або 5,9 % (за відповідний період 2016 року 10 одиниць, або 3,7 %);

 . питання освіти і науки 7 одиниць, або 5,1 % (за відповідний період 2016 року 2 одиниці, або 0,7%).

Як свідчить аналіз у зверненнях громадян найчастіше піднімаються питання соціального захисту – це питання надання матеріальної допомоги, отримання та призначення соціальних виплат, житлових субсидій.

На другому місці за кількістю знаходяться питання аграрної політики та земельних відносин. Значна кількість питань земельних відносин – це питання щодо виділення земельних ділянок, розрахунки за здані в оренду майнові і земельні паї.

Питання охорони здоров’я – це заяви громадян з проханням допомогти в оперативному лікуванні, питання роботи медичних закладів, проходження МСЕК.

Протягом 9 місяців 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 12 колективних звернень, або 8% від усіх звернень, що на 11 звернень більше ніж за відповідний період 2016 року.

Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців району з питань аграрної політики та земельних відносин, освіти та науки тощо.

13% від усіх звернень за звітний період, зареєстрованих в районній державній адміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни (за відповідний період 2016 року 36 звернень, або 13,5 %).

Зазначену категорію громадян непокоять питання отримання різних видів соціальних допомог, зокрема стосовно умов та порядку її отримання, правильності нарахування, отримання житлової субсидії, вартість та надання комунальних послуг.

На особистих прийомах керівництвом районної державної адміністрації за 9 місяців 2017 року прийнято 15 звернень, це становить 11% від загальної кількості, за аналогічний період 2016 року прийнято 17 звернень, що становить 6,5 %.

На виконання п. 5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 в райдержадміністрації за відповідний період 2017 року проведено 9 днів контролю, в рамках якого здійснено перевірку стану виконання доручень, наданих керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації за результатами розгляду звернень громадян керівництвом райдержадміністрації

За звітний період проведено 7 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Питання, які виносились на розгляд комісії, стосувались соціального захисту населення, зокрема: надання матеріальної допомоги на лікування, допомога учасникам АТО.

На офіційному веб-сайті районної державної адміністрації окремою сторінкою розміщена інформація щодо звернень громадян, а саме: аналітичні матеріали на вказану тематику, графіки прийомів, та інші узагальнені відомості про організацію роботи із зверненнями громадян.

 В райдержадміністрації щоденно з 8:00 до 17:00 працює телефон «Гаряча лінія». Щотижнево на  нарадах розглядаються проблемні питання, що пов’язані з розглядом звернень.

           На всі звернення громадянам надаються вичерпні відповіді, як керівництвом райдержадміністрації, так і галузевими спеціалістами структурних підрозділів райдержадміністрації.

     Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем керівництва райдержадміністрації.

 

Державні інформаційні ресурси