Могилів-Подільська районна державна адміністрація
Офіційний сайт
16 Жовтня 2018 р.
Герб України Прапор України Версія сайту для людей з обмеженими можливостями

Аналітична довідка про організацію роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації за ІI квартал 2018 року

                                                           АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА                                                                                                                           

про організацію роботи зі зверненнями громадян  в районній державній адміністрації  за  ІI  квартал  2018  року

 

 

За ІІ квартал 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 73 звернення, що на 40 одиниць більше ніж за відповідний період 2017 року (33 звернень).                                                                                                          

У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації, загалом домінують заяви.

Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це:

- питання соціального захисту – 33 одиниці, або 45% від загальної кількості (за відповідний період 2017 року - 17 одиниць, або 51,5%);

- на другому місці, за кількістю, питання аграрної політики та земельних відносин  – 13 одиниць (17,8%) (за відповідний період 2017 року - 5 одиниць, або 15%);

- трійку найбільш поширених замикають питання транспорту і зв’язку – 6 одиниць (8%) (за відповідний період 2017 року – 2 одиниці, або 6%).

Як свідчить аналіз у зверненнях громадян найчастіше піднімаються питання соціального захисту - це питання надання матеріальної допомоги; отримання соціальних виплат, субсидій; призначення, перерахунку і виплати пенсій та інше.

На другому місці за кількістю знаходяться питання питання аграрної політики та земельних відносин - значна кількість питань земельних відносин - це питання щодо виділення земельних ділянок. Також хвилюють громадян питання соціального розвитку сіл, розрахунки за здані в оренду майнові і земельні паї та здану сільськогосподарську продукцію та інше.

Питання транспорту і зв’язку – це питання транспортного сполучення, вартість перевезень та роботи пасажирського транспорту.                      

Протягом ІІ кварталу 2018 року до райдержадміністрації надійшло 2 колективних звернення, або 2,7% від усіх звернень, що на 1 звернення більше ніж за відповідний період 2017 року (1 звернення, або 3% від усіх звернень).

Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців області з питань аграрної політики і земельних відносин.

За звітний період було 3 повторних звернення, або 4% від усіх звернень, а за ІІ квартал 2017 року зменшення кількості складає на 2одиниці.

15% від усіх звернень за звітний період, зареєстрованих в районній державній адміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни, пенсіонерів, за відповідний період 2017 року 21%.

Зазначену категорію громадян непокоять питання отримання різних видів соціальних допомог, зокрема стосовно умов та порядку їх отримання, правильності нарахування пенсії, затримки виплати соціальних допомог, надання матеріальної допомоги та допомоги в лікуванні, вартість та якість надання комунальних послуг, розрахунків за здану сільськогосподарську продукцію  та інше.

За ІІ квартал 2018 року до районної державної адміністрації звернулось 175 громадян, а за ІІ квартал 2017 року ця цифра становила 61 громадянин.

На особистих прийомах громадян керівництвом районної державної адміністрації за ІІ квартал цього року прийнято 7 звернень, це становить 9,5 % від загальної кількості, за аналогічний період 2017 року прийнято 3 звернення, що становить 9%.

На виконання п.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 щодо забезпечення щомісячного проведення дня контролю районною державною адміністрацією, в рамках перевірок організації роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації, за відповідний період 2018 року розглянуто стан виконання доручень керівництва по 3 зверненнях.

За звітний період проведено 2 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Питання, які виносились на розгляд комісії, стосувались соціального захисту населення, зокрема: надання матеріальної допомоги громадянам, які опинилися у складних життєвих обставинах.

Районна державна адміністрація вживає відповідні заходи щодо висвітлення на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації та її структурних підрозділів відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі керівництва райдержадміністрації.

 

 

 

Державні інформаційні ресурси