Могилів-Подільська районна державна адміністрація
Офіційний сайт
28 Жовтня 2021 р.
Герб України Прапор України Версія сайту для людей з обмеженими можливостями

ДОВІДКА про роботу управління соціального захисту населення Могилів-Подільської районної державної адміністрації у 2019 році

20 Лютого 2020 р.

ДОВІДКА про роботу управління соціального захисту населення Могилів-Подільської районної державної адміністрації у 2019 році

Лютий 2020 року

        Робота управління соціального захисту населення райдержадміністрації спрямована на реалізацію державної політики в сфері соціального захисту окремих категорій громадян та виконання місцевих програм.

Соціальний захист окремих категорій громадян

 

Підтримка соціально-вразливих категорій населення – один з головних пріоритетних напрямків діяльності управління. З цією метою щоденно проводиться робота по реалізації цілої низки законодавчих та нормативних актів, місцевих програм та заходів управління.

Загальний обсяг використаних коштів за 2019 рік на виконання державних та місцевих програм соціального захисту склав 66,6 млн. грн., що на 10,7 млн. грн. або на 13,8% менше проти 2018 року.

Аналіз використання бюджетних коштів, млн. грн.

 

Сьогодні на районному рівні соціальна політика реалізується через виконання функцій призначення і виплат державних соціальних допомог, які нараховуються управлінням з урахуванням складу сім’ї, її доходів, віку, стану здоров’я.

З метою підвищення ефективності системи соціальних допомог і спрощення процедури їх надання, прийом громадян в управлінні здійснюється по єдиній технології, яка забезпечує якісне обслуговування громадян. Для зручності, документи приймаються спеціалістами відділу з призначення грошових виплат та компенсацій від уповноважених осіб селищної та сільських рад відповідно до графіка, який затверджується щомісяця. Створено сучасні та зручні умови не тільки для спеціалістів управління, а перш за все для тих, хто звертається за допомогою.

Протягом останніх років до 22 зросла кількість видів державних соціальних допомог. Сума призначень склала 41,3 млн. грн.

Одним з пріоритетних напрямів є соціальний захист сімей з дітьми, на що протягом минулого року спрямовано 18,9 млн. грн. В минулому році в управлінні було запроваджено два нових види допомог: допомога багатодітним сім’ям та послуга з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня». Працівниками управління проведено широку інформаційно-роз’яснювальну роботу з цього приводу як через засоби масової інформації, так і під час зустрічей безпосередньо в громадах. Як наслідок, 164 багатодітним родинам нараховано та виплачено 3,1 млн. грн. зазначеної допомоги, замовлено та доставлено 9 пакунків малюка.

Важливу роль у зростанні грошових доходів сімей з дітьми, як головної умови надійного соціального захисту, відіграє адресна державна допомога, яку призначено 961 одержувачу на суму 15,8 млн. грн., що на 7,6% менше порівняно з відповідним періодом минулого року.

Державна соціальна допомога сім’ям з дітьми

 

Державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям призначено 184 одержувачам на суму 7,8 млн. грн. В порівнянні до відповідного періоду минулого року кількість одержувачів зменшилася на 65 чол. (26,1%), відповідно на 11,4% зменшилася і сума призначень. Середній розмір допомоги збільшився на 19,5% і склав 3530,55 грн.

Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям

Відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю» у 2019 році призначено допомогу 330 одержувачам на суму 8,1 млн. грн., що більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року  на 363,8 тис. грн. або 4,7%.   

На обліку в управлінні в минулому році перебували 4 прийомні сім’ї та 3 будинки сімейного типу, в яких виховувалися 29 дітей - сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування. Протягом звітного періоду державна соціальна допомога дітям сиротам та дітям позбавленим батьківського піклування склала 1,8 млн. грн., що на 12,2% більше ніж за 2018 рік.

Згідно з порядком надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I-II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, призначено допомогу 51 одержувачу, на суму 1,4 млн. грн., що на 4,5% більше за аналогічний показник 2018 року.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2004 року №558 «Про затвердження порядку призначення і виплати компенсацій фізичним особам, які надають соціальні послуги» виплату призначено 31 одержувачу на суму 68,9 тис. грн.

Спрямовано 166,8 тис. грн. компенсаційної виплати непрацюючим працездатним особам, які доглядають за особою з інвалідністю І групи чи за особою, яка досягла 80 - річного віку 433 одержувачам.

Призначено 2,1 млн. грн. 107 особам, які не мають права на пенсію та ще 517,1 тис. грн. 42 непрацюючим особам, які досягли загального пенсійного віку, але не набули права на пенсійну виплату.

          Завдяки планомірному фінансуванню субвенції з Державного бюджету України заборгованість із виплати вищезазначених допомог відсутня.

          Проводилася робота спрямована на своєчасну реалізацію чинного законодавства з питань надання житлових субсидій населенню.

Зокрема, впродовж 2019 року  розглянуто 3415 звернень громадян стосовно надання житлових субсидій. В зв’язку із закінченням опалювального періоду проведено перерахунок розмірів  призначених субсидій автоматизованим шляхом 400 одержувачам. За результатами опрацювання документів субсидію призначено 3629 заявникам, із них 623 справи виносились на розгляд комісії при районній державній адміністрації. Щомісячно проводився перерахунок призначених субсидій у зв’язку з зміною тарифів на надання комунальних послуг. Забезпечено своєчасний обмін інформацією про доходи, майновий стан з органами фіскальної служби, підприємствами-надавачами житлово-комунальних послуг, центром зайнятості, пенсійним фондом, тощо.

            З 1 січня 2019 року запроваджено програму монетизації субсидій на оплату житлово-комунальних послуг. З початку звітного періоду сума призначень склала 15,4 млн. грн., з них:

- 7,8 млн. грн. субсидії населенню для відшкодування витрат на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу;

- 2,5 млн. грн. перераховано на рахунки підприємствам–надавачам комунальних послуг за старим механізмом;

- 3,8 млн. грн. перераховано Міністерством соціальної політики через Пенсійний фонд України та відділення АТ «Ощадбанк» відповідно до механізму монетизації житлових субсидій у грошовій формі;

- 1,3 млн. грн. нараховано для відшкодування житлової субсидії населенню в готівковій формі через відділення банків та пошти.

Станом на 1 січня 2020 року мала місце заборгованість перед населенням із виплати житлової субсидії в готівковій формі в сумі 257,5 тис. грн. та перед Укрпоштою 6,9 тис. грн.

         Середній розмір житлової субсидії на домогосподарство склав 4244 грн. на рік.

 

Надання населенню субсидій, млн. грн.

 

Відповідно до нового механізму надання населенню державної підтримки формувалися щоденні та щомісячні реєстри призначених субсидій та передавалися до Мінсоцполітики.

 Протягом звітного року на обліку в управлінні перебували 75 чол., які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в т.ч. 1 вдова, 5 дітей та 69 учасників ліквідації аварії та потерпілих.

Для забезпечення санаторно – курортним лікуванням на обліку знаходилося два учасники ліквідації на ЧАЕС І категорії. Для надання зазначених послуг спрямовано 14,6 тис. грн.

На виплату пільг та компенсацій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи використано 241 тис. грн. Заборгованість станом на 01.01.2020 року складала 7,3 тис. грн. На сьогоднішній день заборгованість погашена

 

Аналіз призначення та виплати

державних соціальних допомог, компенсацій та житлових субсидій

станом на 01.01.2020 року

Види допомог

Одиниці

виміру

2018 р.

2019 р.

% до

2018 р.

(+;-)

до 2018 р.

Призначено всього

одер.

6643

5723

86,2

-920

Сума призначених державних допомог

тис.грн.

59195,5

56749,9

95,9

-2445,6

Виплачено з врахуванням
заборгованості минулих років

тис.грн

69829,7

56485,5

80,9

-13344,2

І. Закон України „Про державну допомогу сім’ям  з  дітьми”

Заборгованість на 01.01.2019р.

тис.грн

0

0

-

-

Призначено

одер.

1116

961

86,11

-155

Нараховано

тис.грн.

17055,7

15786,2

92,56

-1269,5

Виплачено

тис.грн.

17055,7

15786,2

92,56

-1269,5

Заборгованість на 01.01.2020р.

тис.грн.

-

-

-

-

ІІ. Закон України „Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим  сім’ям”

Заборгованість на 01.01.2019р.

тис.грн

0

0

-

0

Призначено

одер.

249

184

73,9

-65

Нараховано

тис.грн.

8824,7

7795,5

88,3

-1029,2

Виплачено

тис.грн.

8824,7

7795,5

88,3

-1029,2

Заборгованість на 01.01.2020р.

тис.грн.

0

0

-

0

Середній розмір допомоги

грн.

2953,3

3530,6

119,5

577,3

ІІІ. Державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю

Заборгованість на 01.01.2019р.

тис.грн

-

-

-

-

Призначено

одер.

337

330

97,9

-7

Нараховано

тис.грн.

7746,4

8110,2

104,7

363,8

Виплачено

тис.грн.

7746,4

8110,2

104,7

363,8

Заборгованість на 01.01.2020р.

тис.грн.

-

-

-

-

ІV. Державна соціальна допомога дітям-сиротам та дітям позбавленим батьківського піклування

Заборгованість на 01.01.2019р.

тис.грн

-

-

-

-

Призначено

одер.

7

7

100

0

Нараховано

тис.грн.

1583,0

1775,9

112,2

192,9

Виплачено

тис.грн.

1583,0

1775,9

112,2

192,9

Заборгованість на 01.01.2020р.

тис.грн.

-

-

-

-

V.Допомога по догляду за особами з інвалідністю І-ІІ групи внаслідок психічного розладу

Призначено

одер.

57

51

89,5

-6

Нараховано

тис.грн.

1298,5

1356,4

104,5

57,9

Виплачено

тис.грн.

1298,5

1356,4

104,5

57,9

Заборгованість на 01.01.2020р.

тис.грн.

-

-

-

-

VІ.Одноразова виплата «Мати-героїня»

Призначено

одер.

0

-

-

-

Нараховано

тис.грн.

0,00

-

-

-

Виплачено

тис.грн.

0,00

-

-

-

Заборгованість на 01.01.2020р.

тис.грн.

-

-

-

-

VІІ. Житлові субсидії (в т.ч. монетизація)

Заборгованість на 01.01.2019р.

тис.грн.

10634,2

0,0

0,0

-10634,2

Призначено

одер.

4207

3389

80,6

-818,0

Нараховано

тис.грн.

19507,5

15473,7

79,3

-4033,8

Виплачено

тис.грн.

30450,8

15209,3

49,9

-15241,5

Заборгованість на 01.01.2020р.

тис.грн.

0,0

264,4

0

264,4

VIII.Компенсаційні виплати фізичним особам, які надають соціальні послуги

Заборгованість на 01.01.2019р.

тис.грн.

-

-

-

-

Призначено

одер.

31

31

100,0

0

Нараховано

тис.грн.

62,0

68,9

111,1

6,9

Виплачено

тис.грн.

62,0

68,9

111,1

6,9

Заборгованість на 01.01.2020р.

тис.грн.

-

-

-

-

IX.Щомісячна компенсаційна виплата непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку

Призначено

одер.

478

433

90,6

-45

Нараховано

тис.грн.

173,5

166,8

96,1

-6,7

Виплачено

тис.грн.

173,5

166,8

96,1

-6,7

Заборгованість на 01.01.2020р.

тис.грн.

-

-

-

-

X.Державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію та особам з  інвалідністю

Призначено

одер.

102

107

101,9

5

Нараховано

тис.грн.

1941,4

2129,3

     109,7

187,9

Виплачено

тис.грн.

1941,4

2129,3

109,7

187,9

Заборгованість на 01.01.2020р.

тис.грн.

-

-

-

-

XІ.Щомісячна тимчасова державна допомога дітям

Призначено

одер.

23

3

13,0

-20

Нараховано

тис.грн.

87,3

31,6

36,2

-55,7

Виплачено

тис.грн.

87,3

31,6

36,2

-55,7

Заборгованість на 01.01.2020р.

тис.грн.

-

-

-

-

XIІ.Щомісячна тимчасова державна соціальна допомога непрацюючій працездатній особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату

Призначено

одер.

11

42

381,8

31

Нараховано

тис.грн.

103,5

517,1

499,6

413,6

Виплачено

тис.грн.

103,5

517,1

499,6

413,6

Заборгованість на 01.01.2020р.

тис.грн.

-

-

-

-

XIIІ.Щомісячна адресна допомога особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України

Призначено

одер.

24

21

87,5

-3

Нараховано

тис.грн.

485,4

396,7

81,7

-88,8

Виплачено

тис.грн.

485,4

396,7

81,7

-88,8

Заборгованість на 01.01.2020р.

тис.грн.

-

-

-

-

XV.Щомісячна допомога на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях

Призначено

одер.

-

164

-

-

Нараховано

тис.грн.

-

3141,6

-

-

Виплачено

тис.грн.

-

3141,6

-

-

Заборгованість на 01.01.2020р.

тис.грн.

-

-

-

-

Пільги та компенсації

 

Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації у 2019 році за різними нормами надавались 12 видів пільг та компенсацій 38 категоріям пільговиків. Всього на обліку перебувають 9002 чол., які користуються пільгами за соціальною ознакою, в т. ч.: 787 ветеранів війни:

- особи з інвалідністю внаслідок війни – 41 чол.;

- учасники бойових дій – 373 чол. в т.ч. 4 чол. старші 85 років та 303 учасники АТО/ООС;

- учасники війни – 290 чол., в т. ч. 1 учасник АТО;

- члени сімей загиблих (померлих ) ветеранів війни – 83 чол., в т.ч. 5 сімей загиблих(померлих) учасників антитерористичної операції.

Останніми роками посилено адресність надання пільг, більшість яких  призначаються із врахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї, за умови, що середньомісячний сукупний дохід сім’ї пільговика в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу (в 2019 році вона складала 2690,00 грн.).

Порівняльний аналіз кількості пільговиків

Перебувають на обліку, в т. ч.:

2018 рік

2019 рік

2019 р./2018 р.

+/-

%

 

 

Ветерани війни, в т. ч.

934

787

-147

-15,74%

- особи з інвалідністю внаслідок війни

49

41

-8

-16,33%

-учасники бойових дій

368

373

5

1,36%

- учасники війни

407

290

-117

-28,75%

- члени сімей загиблих (померлих) ветеранів

110

83

 

-27

 

-24,55%

Ветерани праці

2321

2076

-245

-10,56%

Діти війни

3405

2910

-495

-14,54%

Ліквідатори аварії на ЧАЕС І категорії

10

9

-1

-10%

Ліквідатори аварії на ЧАЕС ІІ категорії

33

32

-1

-3,03%

Потерпілі від аварії на ЧАЕС ІІ категорії

2

2

 

0

 

0

Вдови ліквідаторів аварії на ЧАЕС

1

1

0

0

Потерпілі від аварії на ЧАЕС ІІІ категорії

26

24

 

-2

 

-7,69%

Діти, потерпілі від аварії на ЧАЕС

8

5

-3

-37,5%

Ветерани військової служби

21

20

-1

-4,76%

Вдови ветеранів військової служби

7

8

-1

14,29%

Ветерани органів внутрішніх справ

8

9

1

12,5%

Вдови ветеранів органів внутрішніх справ

3

3

 

0

 

0

Інваліди військової служби

7

7

0

0

Працівник служби цивільного захисту

1

1

0

0

Члени сімей загиблих військовослужбовців

7

7

 

0

 

0

Сільські педагоги на пенсії

302

294

-8

-2,65%

Сільські медики на пенсії

114

107

-7

-6,14%

Сільські бібліотекарі на пенсії

16

15

-1

-6,25%

Сільські працівники культури на пенсії

6

6

0

0

Репресовані та реабілітовані

2

1

-1

-50%

Жертви нацистських. переслідувань

1

0

-1

-100%

Пенсіонери за віком

7429

6827

-602

-8,10%

Багатодітні сім’ї

193

195

2

1,04%

Діти з багатодітних сімей

614

601

-13

-2,12%

Дитячий будинок сімейного типу

1

1

0

0

Прийомна сім'я

1

1

0

0

Сім'я опікуна(піклувальника)

2

2

0

0

Всього перебували на обліку:

9622                                                               

9002

-620

-6,44%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Для відшкодування отриманих пільгових послуг в 2019 році управлінню, з бюджетів всіх рівнів, були доведені кошти в розмірі 4,6 млн. грн., що на 867,4 тис. грн. (3,6%) більше ніж у 2018 році.

Мала місце заборгованість із виплати пільг у грошовій готівковій формі у розмірі 5,6 тис. грн. Станом на 01.02.2020 р. заборгованість погашена.  

 Найвагомішою є пільга на придбання твердого палива та скрапленого газу, якою скористалися 1074 чол. на суму 2,1 млн. грн., на надання пільг для відшкодування житлово-комунальних послуг підприємствам, надавачам послуг спрямовано 1,4 млн. грн.

Проведена значна робота із впровадження з першого жовтня минулого року монетизації пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі.

 За жовтень-грудень 2019 року на надання пільг у безготівковій грошовій  формі спрямовано 704,5 тис. грн., на виплату пільг готівкою використано 9,5 тис. грн.      

Відповідно до районної Програми покращення ефективності надання соціальної підтримки малозабезпеченим та соціально вразливим верствам населення на 2019-2021 роки  з районного бюджету виділено 315,9 тис. грн. Зокрема:

- відшкодування оплати послуг зв’язку окремим категоріям громадян склали 36,0 тис. грн., що на 6,9 тис. грн. більше 2018 року;

 - на відшкодування пасажирським перевізникам збитків від безкоштовних перевезень окремих категорій громадян у приміському автомобільному транспорті загального користування з районного бюджету спрямовано 250,00 тис. грн., що на 150,0 тис. грн. більше від показника за 2018 рік;

- компенсаційні виплати за пільговий проїзд сім’ям загиблих учасників антитерористичної операції склали 26,0 тис. грн.;

- відшкодування збитків, пов’язаних з наданням пільг на залізничні перевезення пільгових категорій громадян у приміському залізничному транспорті становило 3,9 тис. грн.

За рахунок коштів обласного та районного бюджетів  за минулий рік відшкодовано поховання 9 осіб з інвалідністю внаслідок війни та учасників бойових дій на суму 9,7 тис. грн.

Відповідно до Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантій їх соціального захисту» і «Про жертви нацистських переслідувань» передбачено виплату щорічної разової грошової допомоги до 5 травня ветеранам війни, особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, особам, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантій їх соціального захисту.  В 2019 році  з державного бюджету на зазначену виплату спрямовано 897,5 тис. грн., з них учасникам  АТО – 405,8 тис. грн.    

          Разом з організацією надання пільг здійснювався контроль за цільовим та ефективним використанням спрямованих на фінансування цих заходів державних коштів. Завдяки добре налагодженому порядку обміну інформацією в електронній формі з підприємствами-постачальниками комунальних послуг, а також проведенню регулярних щомісячних звірок розрахунків цих підприємств щодо розмірів відшкодувань за надані населенню пільгові послуги, попереджено виплату з державного бюджету безпідставно нарахованих до відшкодування підприємствами та організаціями 9,8 тис. грн.

На обліку щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації в управлінні перебуває 540 осіб в тому числі 46 дітей з інвалідністю до 18 років.

В минулому році позитивно себе зарекомендувала нова система забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації. Зокрема, запроваджено адресний підхід до забезпечення осіб з обмеженими фізичними можливостями життєво необхідними засобами за принципом «гроші ходять за людиною». Працівниками управління здійснювався супровід протягом усього процесу забезпечення особи вищезазначеними засобами реабілітації – від орієнтування у виборі засобу, формування тристоронніх договорів до отримання засобу споживачем.

З цією метою з підприємствами виробниками укладено 129 угод, видано 644 направлення особам з інвалідністю на забезпечення відповідними засобами, на що спрямовано 2,4 млн. грн.  Освоєна сума є однією з найбільших серед районів та міст Вінницької області.

Це дало можливість стовідсотково задовольнити потреби 146 осіб з інвалідністю, які потребували 470 одиниць технічних та інших засобів реабілітації. Середній термін виконання замовлення склав близько двох місяців.

Забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації

 

 

№ п/п

Напрямок використання коштів

Затверд-жено коштори-сом

Профі-нансовано

Кіль-кість один-иць

Касові видатки

Зали-шок

1

Протезно-ортопедичні вироби

1264273,00

1264272,77

71

1264272,77

0,23

2

Протезування молочної залози

44838,00

44838,00

76

44838,00

0

3

Ортопедичне взуття

276857,00

276856,88

226

276856,88

0,12

4

Крісла колісні

585561,00

585561,00

37

585561,00

0

5

Засоби реабілітації

214290,00

214290,00

51

214290,00

0

6

 

Ремонт ТЗР

26188,00

26187,57

3

26187,57

0,43

7

Спецзасоби

17774,00

17773,80

6

17773,80

0,20

 

Всього

2429781,00

2429780,02

470

2429780,02

0,98

 

До пункту прокату, який утворений при територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) передано 8 засобів реабілітації, які були в користуванні.

Пільгові посвідчення видано 10 особам, листи талонів на право одержання проїзних квитків отримали 9 ветеранів війни.

Для оздоровлення осіб з інвалідністю з державного бюджету виділено 21,9 тис. грн., за рахунок яких послуги з санаторно – курортного лікування отримали 3 особи.

Додатково на зазначені цілі з районного бюджету в звітному році виділено   21,9 тис. грн., що дало можливість через інформаційну базу ProZorro здійснити закупівлю та оздоровити ще 3 осіб з інвалідністю.                       

Путівками Міністерства соціальної політики України забезпечено 5 осіб.

Грошову компенсацію замість санаторно-курортної путівки отримали 12 осіб з інвалідністю на суму 5,0 тис. грн. 

Одну особу з інвалідністю направлено до державної реабілітаційної установи «Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Поділля» в м. Вінниця для здобуття професії «Оператор комп’ютерного набору».

Законним представникам дітей з інвалідністю, в тому числі дітей групи ризику віком до трьох років, надано 45 направлень до реабілітаційних установ для подальшого отримання ними послуг з комплексної реабілітації (абілітації).

У 2019 році запроваджено новий механізм забезпечення заходами з реабілітації дітей з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу за принципом «гроші ходять за людиною». Нововведення дозволило підвищити якість надання реабілітаційних послуг, 4 дитини з інвалідністю мали можливість отримати відповідні послуги в одному з найкращих реабілітаційних центрів ТОВ «Міжнародна реабілітаційна клініка Козявкіна», за що відшкодовано  88,6 тис. грн.

З державного бюджету одноразову матеріальну допомогу непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю отримали 17 осіб на загальну суму 13,2 тис. грн.

На компенсацію на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування у 2019 році спрямовано 18,3 тис. грн.

         Прийнято участь в судових засіданнях щодо визнання осіб недієздатними, відповідно сформовано особові справи на 25 осіб, які потребують опіки та піклування.

Постійно підтримується в актуальному стані Централізований банк даних з проблем інвалідності, вся необхідна інформація вноситься систематично та вчасно.

Підготовлено матеріали для проведення 11 засідань комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації, за рішенням якої виплачено грошову допомогу 201 громадянину на загальну суму 119,0 тис. грн.

Соціальний захист учасників АТО/ООС

 

Одним з найважливіших напрямків в роботі управління є соціальний захист учасників АТО/ООС та членів їх сімей, учасників Революції Гідності, на підтримку яких спрямовуються кошти державного, обласного та районного бюджетів.

На обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги, перебуває 303 учасники бойових дій, 8 осіб з інвалідністю внаслідок війни, 1 учасник війни, 4 сім’ї загиблих військовослужбовців, одна сім’я померлого учасника АТО та 1 особа, яка отримала тілесні ушкодження, побої, мордування під час Революції Гідності.

В рамках реалізації Програми покращення ефективності надання соціальної підтримки малозабезпеченим та соціально вразливим верствам населення на 2019 – 2021 роки кожному члену сім’ї загиблого виплачено компенсацію за пільговий проїзд на загальну суму 26,0 тис. грн.

За рахунок коштів районного бюджету допомогу отримали 35 учасників антитерористичної операції та їх сім’ї, 4 сім’ї загиблих військовослужбовців та одна сім’я померлого, на загальну суму 29,0 тис. грн.

Послуги з санаторно-курортного оздоровлення отримали 2 учасники бойових дій. Сума відшкодування склала 17,5 тис. грн.

Для проходження психологічної реабілітації у 2019 році спрямовано 18,4 тис. грн., що дало можливість пройти реабілітацію 2 учасникам антитерористичної операції.

За рахунок коштів обласного бюджету виплачено компенсаційна виплата за навчання доньки учасника бойових дій в розмірі 3,4 тис. грн.

 Учасники АТО/ООС та члени їх сімей постійно залучаються до заходів, які проходять в районних населених пунктах. За сприяння управління в рамках Вінницько-Ясської взаємодії на відпочинок до Румунії поїхала донька учасника бойових дій.

З метою своєчасного інформування учасників АТО про їх права та гарантії управлінням соціального захисту населення підтримується в актуальному стані «дорожня карта», що містить інформацію про актуальні питання та відповідальні служби із зазначенням номерів контактних телефонів та адрес.

Створюються інформаційні оголошення, які оприлюднюються в місцевих засобах масової інформації, на сайті районної державної адміністрації та розміщуються на стендах селищної (сільських) рад.

В рамках реалізації програми професійної адаптації для учасників антитерористичної операції, яка дає можливість отримати нову професію, управлінням в 2019 році укладено  договори на навчання 4-х учасників АТО з Могилів-Подільською філією «Вінницький обласний автоучбовий комбінат». Усі вони пройшли навчання та отримали послуги на загальну суму 30,9 тис. грн.

Двадцяти військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби виплачено 40,9 тис. грн.

 

Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб.

 

За допомогою у вирішенні соціально-побутових питань до управління звернулося 144 сім’ї, що переселилася з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції. Повернулись додому або змінили місце проживання 109 сімей, станом на 31.12.2019 р. на території району проживали 35 сімей (57 осіб), зокрема:                                                       

  • 21 громадянин працездатного віку, з них 1 особа з інвалідністю;
  • 19 дітей, в т.ч. 2 дитини з інвалідністю;
  • 15 пенсіонерів, в т.ч 1 особа з інвалідністю.

З початку проведення антитерористичної операції довідки про взяття на облік видано 228 громадянам, які перемістилися з тимчасово окупованої території України або районів проведення операції об’єднаних сил, в 2019 році видано 12 довідок.

 

Чисельність ВПО на території району у 2017 – 2019 роках.

З метою підтримки вимушених переселенців, вирішення їх соціально-побутових питань  запроваджено щомісячну адресну допомогу для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг. Станом на 31.12.2019 р. таку допомогу отримували 17 родин. Протягом 2019 року призначено та виплачено 396,7 тис.грн. такої допомоги 24 сім’ям, завдяки своєчасному фінансуванню заборгованість відсутня. Ще 313,1 тис. грн. виплачено соціальної допомоги сім’ям з дітьми та малозабезпеченим сім’ям.

Управлінням ініційовано проведення 29 засідань комісії щодо призначення/відновлення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. За поданням управління соціального захисту населення комісією розглянуто 68

заяв та прийнято рішення щодо призначення (відновлення) соціальних виплат По 8 особах прийнято рішення щодо припинення соціальних виплат.

                  Контроль та претензійно-позовна робота

 

          З метою контролю за ефективним використанням бюджетних коштів державним соціальним інспектором перевірено 3551 справу одержувачів державних допомог та житлових субсидій, що складає 83,7% від загальної кількості призначених справ. По 43 особових справах припинено виплату раніше призначених допомог та компенсацій або позбавлено права на призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям на 6 місяців.

          За результатами перевірок 474,2 тис. грн. по 23 справах підлягали поверненню до державного бюджету, з них вже  відшкодовано 118,1 тис. грн., що складає 30%. Решта в процесі повернення або на розгляді в суді.

          З метою визначення складу сім’ї, ступеня нужденності, можливостей знаходження додаткових джерел для існування, підтвердження факту спільного проживання, тощо проведено 691 обстеження матеріально–побутових умов життя заявників та осіб, які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги згідно висновку лікарсько-консультаційної комісії на предмет надання таких послуг непрацюючими фізичними особами. Для підтвердження факту спільного проживання з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу та догляду за ним проведено обстеження 16 сімей.

          За результатами перевірки щодо 5 осіб прийнято рішення про припинення компенсаційної виплати, у зв’язку з тим, що догляд не здійснювався.

Із заявами щодо призначення (відновлення) соціальних виплат звернулись 68 внутрішньо переміщених осіб. За результатами перевірок складено 68 актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї щодо їх фактичного місця проживання. З метою здійснення контролю за проведенням соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам за місцем їх фактичного проживання/перебування, за поданням управління соціального захисту населення проведено 29 засідань комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам щодо призначення/відновлення, перерахунку, припинення соціальних виплат.

Відповідно до листів Міністерства фінансів України здійснено верифікацію достовірності інформації стосовно надання громадянам житлової субсидії та виявлено невідповідність даних, на підставі яких призначено житлову субсидію. Усі такі особові справи потребували додаткової перевірки.

Обстеження матеріально-побутових умов життя сімей, які звернулись за призначенням державної соціальної допомоги та житлових субсидій

 

За даними верифікації проведено перевірку нарахування житлових субсидій стосовно 1858 заявників, у зв’язку з невідповідністю інформації, на підставі якої призначено субсидію цим особам.

В результаті перевірки чотирьом особам перераховано житлову субсидію Сума переплати склала 16,8 тис. грн. Усі кошти відшкодовано.

В рамках Угоди про позику між Україною та МБРР проведено перевірку правильності надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям на основі проведення аналізу виявлених розбіжностей під час обміну відомостями із зовнішніми базами даних. За результатами перевірки повернуто до державного бюджету 24,4 тис. грн., які переплачені у зв’язку з поданням одержувачами допомог недостовірної інформації.

Завдяки коштам, виділеним для сплати судових витрат по семи справах управлінням було направлено позовні заяви до Могилів-Подільського міськрайонного суду про відшкодування надміру виплачених державних коштів. Загальна сума позовів становить 365,4 тис. грн.. По всіх розглянутих справах ухвалені рішення на користь управління та відкриті виконавчі провадження.

Головним спеціалістом, головним контролером-ревізором  з питань нагляду за правильністю призначення (перерахунку) та виплати пенсій проведена перевірка по 596 особових пенсійних справах, з них 310 вперше призначених та 286 перерахованих у зв’язку зі змінами в стажі та заробітній платі. Також перевірено 765 разових доручень на суму 2967,3 тис. грн., з них 567 доручень на допомогу на поховання на суму 2531,9 тис. грн. та 198 - недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера на суму 435,4 тис. грн.

Оплата праці та соціально-трудові відносини

Одним із основних напрямів діяльності управління є аналіз стану та виплати заробітної плати, погашення заборгованості з неї та ситуації на ринку праці району.

За результатами ІІІ кварталу 2019 року номінальна заробітна плата штатних працівників району становила 8421,0 грн., що більше проти показника за відповідний період 2018 року  (6373,0 грн.) на 2048,0 грн. або 32,1%.

За оперативними даними середньомісячна  заробітна плата в листопаді 2019 року складала 7217,0 грн. В порівнянні до відповідного показника попереднього  року заробітна плата зросла на 770,8 грн. або 12,0% (6446,2 грн.). Досягнутий рівень середньомісячної заробітної плати у 3,4 рази перевищує розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб (з 1 грудня 2019 року - 2102,0 грн.).

Підвищився рівень оплати праці працівників сільського господарства. Тут за оперативними даними середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника в листопаді 2019 року становила 9396,2 грн. проти 8379,8 за відповідний період 2018 року. Ріст склав 1016,4 грн. або 12,1%

Станом на 01 січня 2020 року заборгованість із виплати заробітної плати на підприємстві-банкруті ДП «Юрковецький спиртзавод» в порівнянні до 01 січня 2019 року (1226,8 тис. грн.) зменшилася на 697,3 тис. грн. або 43,2% і становила 529,5 тис. грн. 72 працівникам. Термін заборгованості  становив 5 місяців (листопад-грудень 2018 року та січень-березень 2019 року).

Загальна сума виплаченої з початку 2019 року заробітної плати та заборгованості з неї складала 4,7 млн. грн.

        Заборгованість із заробітної плати у 2017-2019 роках.

 

Протягом 2019 року спеціалістами управління підготовлено матеріали дванадцяти засідань тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, дванадцяти засідань робочої групи з питань забезпечення в районі контролю за додержанням законодавства про працю та реалізації державної політики у сфері зайнятості населення та одного засідання тристоронньої соціально-економічної ради, самостійно проведено  5 обстежень підприємств щодо дотримання законодавства про працю. Керівникам підприємств вносились пропозиції щодо своєчасної виплати заробітної плати та запровадження  гарантованого державою мінімального розміру оплати праці.

Взято участь у складі робочої групи в   виїздах  на території селищної та сільських рад, обстежено 16 суб’єктів господарювання на предмет встановлення фактів нелегального використання робочої сили. Фактів порушення податкового та трудового законодавства не виявлено.

В 2019 році управлінням розроблено «Програму зайнятості населення Могилів-Подільського району на 2019-2021 роки», яку затверджено Рішенням 34 сесії Могилів Подільської районної ради 7 скликання від 23 травня 2019 року № 602. Відповідно до показників Програм у 2019 році було заплановано створення 350 нових робочих місць. За результатами щомісячного моніторингу протягом 2019 року створено 352 робочих місця, або 100,6% від планового показника. Ліквідовано 305 робочих місць, з яких 300 – шляхом припинення реєстрації ФОП, 5 – у юридичних осіб.

Створення нових робочих місць за 2017-2019 роки.

 

Проводиться робота щодо регулювання трудових відносин шляхом укладання колективних договорів. Відповідно до порядку повідомної реєстрації галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів управлінням створено реєстр галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів, змін і доповнень до них, який висвітлено на офіційному сайті районної державної адміністрації. Інформація щомісячно оновлюється.

 Станом на 1 січня 2020 року загальна кількість діючих колективних договорів складає 140, що становить 99,3% від загальної кількості підприємств, де вони мають бути укладеними (141). Із загальної кількості укладених колективних договорів усі пройшли повідомну реєстрацію, під час якої до їх змісту вносились зауваження з питань дотримання мінімальних гарантій в оплаті праці, гендерної рівності, охорони праці, режиму праці та відпочинку, відсутності обов'язкових додатків до колективних договорів та ін. Протягом 2019 року пройшли повідомну реєстрацію 22 колективних договори, 6 змін та доповнень до них.

Найактуальніші питання охорони праці щоквартально розглядаються на засіданнях координаційної ради з питань безпечної життєдіяльності населення району. Самостійно  обстежено 11 підприємств району, за результатами обстежень виявлено 117 порушень, надано рекомендації щодо їх усунення. В звітному році пройшов навчання 21 електро-технічний працівник підприємств та організацій району. Протягом 2019 року в районі зареєстровано один нещасний випадок, спеціалістом відділу взято участь у роботі комісії з його розслідування.

В рамках проведення тижневика з охорони праці розроблений районний план заходів, опубліковано в засобах масової інформації звернення з нагоди Всесвітнього дня охорони праці. Проведені зустрічі в трудових колективах, під час яких надавалась організаційно-методична допомога з питань поліпшення стану безпеки виробництва та розповсюджені плакати та знаки безпеки з охорони праці. Стан охорони праці та виробничого травматизму на підприємствах району обговорено за круглим столом. Через місцеві засоби масової інформації проводилось інформування населення щодо нещасних випадків, які сталися на території району.

Проведено ряд організаційних та практичних заходів, спрямованих на соціальний захист працюючих, зайнятих у шкідливих та важких умовах праці. В районі налічується 92 суб’єкти господарювання, де технологічний процес, використання обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних факторів для здоров’я працівників. Станом на 1 січня 2020 року атестація робочих місць проведена на 87 суб’єктах господарювання, що складає 94,5% від підприємств, де вона повинна проводитись. Протягом 2019 року обстежено 36 підприємств, установ, організацій району, проведено 108 експертиз, надано 39 консультацій.

В 2019 році підготовлено матеріали для проведення  двох засідань районної комісії у справах альтернативної (невійськової) служби. Згідно рішень комісій одного мешканця Могилів - Подільського району, релігійні переконання якого суперечать виконанню ним військового обов’язку направлено в Могилів-Подільське міське комунальне підприємство «Комбінат комунальних підприємств» для проходження альтернативної (невійськової) служби.

Вперше в 2019 році управління соціального захисту населення Могилів-Подільської районної державної адміністрації стало головним розпорядником коштів, направлених на придбання житла для дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа. Управлінням підготовлено матеріали п’яти засідань комісії  з питань розподілу у 2019 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання житла. Грошова компенсація виплачена трьом особам, яким перераховано по 354,2 тис. грн. кожному. Всього спрямовано на ці цілі 1,1 млн. грн.

 

Управлінсько-розпорядча діяльність

Облікова чисельність працівників управління соціального захисту населення райдержадміністрації складала 41 особу, в т. ч. 39 державних службовців. Фактично працює 37 державних службовців, з них 34 жінки (92%) та 3 чоловіки (8%).

Повну вищу освіту мають 34 державних службовці або 92,0%  від фактично працюючої чисельності, базову вищу – 3 або 8,0%.

Переважна більшість працівників управління має значний стаж роботи у сфері соціального захисту населення, а саме:

  • до 1 року 1 особа;
  • від 1 до 3 років – 1особа;
  • від 3 до 5 років – 7 осіб;
  • від 5 до 10 років – 2 особи; 
  • від 10 до 15 років – 8 осіб;
  • від 15 до 25 років – 21 особа. 

Розподіл фактично працюючих працівників управління за стажем державної служби у 2017-2019р.р. 

У 2019 р. оголошено 2 конкурсних відбори на заміщення вакантних посад державної служби, за результатами одного з них особу призначено на посаду, проведення другого успішно завершено у січні 2020 р.

Протягом минулого року звільнено 2 державних службовці, призначено та переведено на інші посади 3 особи.

В межах категорії посад черговий ранг присвоєно 19 державним службовцям,  29 - встановлено надбавку за вислугу років.

Колектив управління молодий, серед працюючих 15 працівників ще не досягли 35-річного віку. У віці від 36 до 45 років працює 15 осіб, та 10 осіб – від 46 до 55 років.

Вікова структура працівників управління у 2017-2019р.р.

 

Робота із зверненнями громадян та документами в управлінні проводиться із дотриманням вимог чинного законодавства. Затверджено графіки прийому громадян спеціалістами управління та особистого - начальником та його заступниками. Вся інформація, яка підлягає оприлюдненню згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації», в т. ч. графіки прийому громадян керівництвом Міністерства соціальної політики України, обласної, районної державних адміністрацій, Департаменту соціальної політики облдержадміністрації та управління соціального захисту населення районної державної адміністрації розміщені на інформаційному стенді. Крім цього, на стендах розміщена інформація щодо розташування кабінетів, назви структурних підрозділів управління, номер «гарячої телефонної лінії» управління за номером 6-61-09, номер урядової «гарячої телефонної лінії» (0-800-507-309), а також питання, які належать до компетенції управління.

Працівники управління мають в наявності ідентифікатор, що містить прізвище, ім’я, по батькові, посаду.

В управлінні створені належні умови для обслуговування осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Кабінети, в яких здійснюється прийом громадян, розташовані на першому поверсі приміщення. Побудований пандус, який відповідає вимогам ДБН, в коридорі приміщення на зручній висоті розміщені поручні, належним чином облаштовані санітарні кімнати.                                                                                                            

Обладнано два місця для паркування транспортних засобів осіб з інвалідністю: нанесена дорожня розмітка, встановлено погоджений з Державтоінспекцією дорожній  знак.  Забезпечено  вільний  доступ  осіб,  які

пересуваються в інвалідних візках, адаптовано приміщення до потреб незрячих людей (дублювання рельєфним літерно-цифровим та рельєфно-крапковим шрифтом (шрифтом Брайля) інформації, що оприлюднюється, нанесено рельєфним літерно-цифровим шрифтом нумерацію поверхів, кабінетів, розміщено мнемосхеми, контрастні позначки небезпечних ділянок тощо).

В приміщенні встановлена «скринька для скарг та пропозицій». Протягом  2019 року скарг не надходило.

В звітному році до управління надійшов 2291 документ, що на 579 документів менше порівняно з 2018 роком. Із загального числа документів, що надійшли в управління - 439 документів знаходились на контролі, виконано 378 документів, 61 - з довгостроковим терміном виконання.

Управління, в межах компетенції, для засвідчення наявності та змісту управлінських дій створило 5002 власних документи, що на 150 документів менше, порівняно з минулим роком, в т.ч. 72 накази  по основній діяльності.

Контроль за виконанням документів та реєстрація здійснюється як в журнальній формі так і на  реєстраційно-контрольних картках.

 

Кількісний аналіз вхідної документації

 

З письмовими зверненнями до управління звернулася 91 особа, що на 38 звернень менше порівняно з звітним періодом минулого року.

        З числа письмових звернень 42 – з питань призначення житлових субсидій, що складає 46,1%, 29 – з призначення і виплати державних допомог та пенсій (31,9%), 11 – надання пільг (12,1%), 9 – з інших питань (9,9%).

         За результатами розгляду звернень  недоліків у роботі працівників управління не виявлено.

Кількісний аналіз звернень за 2017-2019 роки

Аналіз письмових звернень у 2019 

На особистому прийомі у начальника та заступників начальника управління побувало 54 чол., що на 17 чол. більше порівняно з відповідним періодом минулого року.

Проводилася роз’яснювальна робота через засоби масової інформації з питань, що належать до компетенції управління. Протягом 2019 року опубліковано в районній газеті «Слово Придністров’я» 19 статей, що містять роз’яснення чинного законодавства з питань соціального захисту громадян, озвучено в ефірі районного радіо 7 виступів та оприлюднено на сайті райдержадміністрації 70  інформацій.            

         Протягом звітного року працівниками управління підготовлено 15 проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації та рішень районної ради, з них  1 – з питань праці, 1 – пільгового забезпечення, 13 – з питань соціального захисту учасників антитерористичної операції та внутрішньо переміщених осіб.

 

Фінансування та господарська діяльність
 

В минулому році на утримання установи використано 4490,3 тис. грн. бюджетних коштів в тому числі на оплату праці було спрямовано 3492,3 тис. грн. що на 43 тис. грн. або 1,2 %  менше, ніж у 2018 році.

Середня заробітна плата у 2019 році склала 7185,8 грн., що на 88,55 грн. менше у порівняні з 2018 роком (7274,35 грн.). 

У 2019 році проведені всі платежі і станом на 01.01.2020 р.  кредиторська заборгованість по установі відсутня.

Проведено 157 допорогових закупівель товарів, робіт та послуг в системі електронних закупівель з використанням торгівельного майданчика «Держзакупівлі.Онлайн» на загальну суму 2,8 млн. грн., що на 43,7% більше проти 2018 року. (1,9 млн.грн.) та одну переговорну процедуру на суму 350,0 тис. грн. Зареєстровано 223 договори, проти 200 у 2018 році.

На виконання районної Програми покращення ефективності надання соціальної підтримки малозабезпеченим та соціально вразливим верствам населення на 2019 – 2021 роки, для підтримки  всього технологічного процесу в минулому році управлінню з місцевого бюджету виділено 675,3 тис. грн. в т.ч.:

  • для забезпечення виконання програм соціального захисту окремих категорій громадян та надання додаткових до встановлених законодавством гарантій спрямовано 577,0 тис. грн., що на 71,7 тис.грн. більше, ніж у 2018 році;
  • для зміцнення матеріально-технічної бази управління (поточний ремонт, впровадження енергозберігаючих технологій, придбання комп’ютерної техніки, канцтоварів, меблів, сплати судового збору, тощо) спрямовано 140,0 тис. грн., що на 30 тис.грн. (17,6%) менше проти 2018 року.

Автоматизована обробка інформації

 

Протягом 2019 року забезпечено впровадження в промислову експлуатацію (інсталяція нових версій) й супроводження програмних комплексів, які використовуються в управлінні. Вчасно проводилась  діагностика та профілактика обладнання, дрібний поточний ремонт комп’ютерного обладнання, заправка та відновлення картриджів.

Реалізовано обмін в автоматичному та ручному режимі з ДФС про доходи, отримані фізичними особами, які звернулися за призначенням державної допомоги в програмному комплексі АСОПД КОМТЕХ.

Проведено налаштування та супроводження центрального банку даних з проблем  інвалідності з встановленням засобу програмного криптографічного захисту інформації, системи он-лайн послуги - призначення житлових субсидій, системи он-лайн послуги - призначення допомоги при народженні дитини, Єдиної інформаційної бази даних внутрішньо-переміщених осіб з встановленням засобу програмного криптографічного захисту інформації, інформаційної довідки з державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно, державного реєстру іпотек, єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна, щодо суб’єкта.

Щоденно проводилась резервна архівація програмних комплексів, електронної пошти, з подальшим зберіганням на носіях.

Проводилась підготовка баз даних  до нарахування допомог, субсидій, пільг та здійснювалась передача бази даних АСОПД, ЕДАРП, Житлові субсидії до Інформаційно - аналітичного центру для подальшого нарахування та друку виплатних відомостей.

Постійно здійснювалась перевірка електронних носіїв з даними, які надходили або виходили з управління соціального захисту населення, на відсутність зовнішніх пошкоджень, вірусів, дефектних секторів з подальшою реєстрацією їх в журнали реєстрації вхідної (вихідної) інформації та технічних засобів носіїв інформації, що надходять (направляються) до (з) управління.

Щомісячно здійснювалась  синхронізація з базою даних Пенсійного фонду України з подальшою  передачею файлів  LS.dt  та LS.btv до інформаційно-аналітичного центру. Проводився обмін даними баз даних ЕТАЛОН, ЕДАРП, Житлові субсидії між організаціями, що надають послуги населенню.

Формувалися файли запити на ДФС та ПФУ для завантаження файлів відповідей з доходами громадян, для подальшого використання при призначені субсидії.

Вчасно проводилась відправлення та прийом документів через захищені канали електронної пошти. Роздруковувалась інформація, що надійшла захищеними каналами до управління електронною поштою або на електронних носіях для подальшої реєстрації.

      У 2020 році передбачається:

 

Для соціального захисту найвразливіших верств населення

 

-        забезпечення роботи щодо своєчасного призначення та виплати пільг та житлових субсидій в грошовій формі;

  • надання державних соціальних допомог, компенсацій та дієвий контроль за ефективним і раціональним використанням державних коштів;
  • забезпечення соціального захисту учасників антитерористичної операції та членів їх сімей згідно чинного законодавства, надання їм пільг та відповідних державних соціальних допомог;
  • забезпечення направлення учасників АТО на проходження психологічної реабілітації та путівками на санаторно-курортне лікування;
  • взяття на облік внутрішньо переміщених осіб та вжиття заходів щодо реалізації їхніх прав на соціальні  послуги;
  • організація роботи із забезпечення осіб з інвалідністю технічними засобами реабілітації відповідно до потреби, сприяння створенню для них доступного життєвого середовища;
  • реалізація заходів, передбачених Програмою покращення ефективності надання соціальної підтримки малозабезпеченим та соціально вразливим верствам на 2019-2021 роки.

З питань дотримання трудового законодавства:

         - продовження постійного моніторингу за рівнем оплати праці на підприємствах з метою недопущення виплати зарплати в розмірах, нижчих від затвердженого законодавством мінімального рівня, а також виключення фактів мінімізації офіційного заробітку працівників;

-  вжиття заходів щодо погашення заборгованості із заробітної плати на ДП «Юрковецький спиртовий завод» та недопущення її виникнення на інших суб’єктах господарювання району;

- реалізація заходів направлених на забезпечення зайнятості та зниження рівня безробіття, розширення сфери докладання праці шляхом створення робочих місць;

         - роз’яснення чинного законодавства з питань охорони праці серед керівників підприємств, установ і організацій району, фізичних осіб, які використовують найману працю;

- забезпечення дотриманням вимог законодавства щодо поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища.

        

Начальник управління

соціального захисту населення

райдержадміністрації                                                          Сніжана Гаврилюк

 

Кужелівська,

6 – 47 –47                                                                                                                                                                                       

 

 


Державні інформаційні ресурси